Salonicco - attractions

Fate assai furtunatu per passà un passageru à Thessaloniki, è chì vede in sta siconda cità greche più grande ùn sanu micca? A vi assicurà, ùn avete micca bisognu di circà, perchè i viaghjate in Salonicia sò in ogni locu!

Templi è catedrali

A famiglia cù l'antica cità greca cumencia cun una inspezione di u tempiu di Dimitrio di Salonicco, chì hè a più grande in Salonicò. Hè risuscitatu in u locu induve in u passatu avianu una antica mazzula. Quì u famusu martiri Demetriu di Thessalonica, ufficiale di l'armata rumana, mortu. Questa struttura magnifica ùn si trova pocu finu da l'anfiteatro di l'Àgora.

Tenete cuntatu chì sta catedrale pertenece à l'attivu, per quessa, i servizii divinu sò sopra à spessu. Per i visitori, e porte di a cattidrali di San Demetriu di Tessalonica, di sicuru, sò oghji, ma ùn molverete micca cù i vostri camere è i scrusioni d'admirazione di parrocchiale di crede.

No menys impressuali hè a vista di u Templo di Santa Sophia in Salonicco, chì hè un esempiu raru eccezziunale di a Cattidrali di u periodu iconoclasta. In l'architettura di stu tempiu crucifiche di trè nave sò parechje di a basilica è l'edificazioni tipichi Ortodoxi.

Se ci hè tempu adaciu per fà cunnosce a cità, visitate a chjesa di San Panteleimon è u tempiu di San Nicolau Orfani. Queste siti architettoniali cù seculi di a storia sò parte di u Patrimoniu World da 1988.

Forme architecturale di a Grecia antica

Propra u tèmpiu di Dimitrio di Salonicica pudete vede u restu di u Foru Rumanu (Muntagna Antica). Edifici relative à a custruzione di u II seculu, eranu scientifichi scuperti micca solu in u 1960. Dopu u 2003, dopu a ristaurazione, hè statu apertu un museu. I parti di u muru attornu à u foru è u Teatru Odeum sò stati megliu cunservatu.

U simbulu di Salonicista pò esse chjamata Torre Blanca, custruita duranti i turchi in u 1430. Orizzinariali cuncipitu com'è una struttura di difesa, a torre fù custruita in una guarnigione cù i celesti di a prisión. Finu à u 1866, a gloria di l'edifiziu era terribili - ci eranu l'esecuzione di massa, è si cununquavanu à Grèzia "blanches" a torre in ogni sensi. Oghje Ci hè un museu mudernu mudernu di Bizancium cun una plataforma di observazione di 35 metri.

Kamara vicinu hè un altru attrazzioni di Salonicònica - a rotunda massima, chì urdinaria serve com'è un mausoleo per i Rumani, i cristiani per a chiesa, è per i Turchi - una moschea. L'internu di l'estructura circular hè imbruttata da i mosaici cristiani tempi, è l'unicu minaretu in Salonika hè cunservatu da l'esternu. Oghje travaglia com'è museu, apertu in u 1999 dopu a ristaurazione di u Rotunda.

Posti interessanti

À a carta di Aristòtili, cunghjevule cù siti di cuncerti, ristoranti, butteghe è cafesi, ci hè un munumentu per questa penseru chì, secondu l'abitudine local, dà a saviezza di a gente. Per questu quì hè bisognu à friccià un ditaghju à u pedi di u filòsufu di a petra.

Salonicò aperta u museu archeologicu, chì hè cunsideratu cum'è u megliu in Grecia. A so culurazione grandi è ricca di exhibiti unichi includi mostra di l'arti è trova, datendu à u Neuliticu è l'Edile di Ferru! A manifestazione hè divisa in cinque temi tematichi, chì cuntanu a storia di a Macedona preistorica, u nàscita di cità, Salonicchia, a Macedona moderna, è dinò a manifestazione di i sicreti associati cù l'oru di Macedònia.

Ùn vi scurdate di pruvà platea uriggini è memorable in cucina naziunale: insalata greca, mussels Saganaki, psitto psitto, Kalamarju, chì chefs lokali fugliate senzillamente!

Ancu unu, ma assai assai di emozioni è impressioni di u ghjornu passatu in Salonicò, serà abbastanza perchè micca chì mai abbia micca quelli stati impregnati da storia da memoria.