St Stephen's Cathedral in Viena

Questa bellissima catedrale hè u simbulu di Viena, è St Stephen hè u patronu di a capitale austrìaca . A Cattedrale di San Stefanu di Vienna hè più di 800 anni. I catacumbi più antichi, chì sò u locu di l'Innerra di a dinastia di l'Habsburgu, sò dirittu sottu a catedrale.

Austria - Vienna - St Stephen's Cathedral

A so decorazione, simpaticamenti fascinante cù a so bellezza. In u spire, u core di u canuni hè statu custruitu, chì cascà nantu à u muru in l'assediu di a cità da i turchi in u XVI secolo. I muri di a Cattedrale di San Estebanu Austriacu sò dipinti cù misure di pesu, dimensione è larga, nantu à elli in l'antichità i mercati anu comprobatu à compra. In a bassa d'observazione, una bellezza indescribable svolgi una vista di Viena è di Danubiu.

St Stephen's Cathedral in Viena - attrazioni

Una volta in Viena vicinu à Stephansdom, ùn private micca di l'oppurtunità di vede u splendore di l'òpira maestra di l'architettura, no solu da l'esternu, ma ancu in ellu. A cattidrali stessu s'assumiglia scura è popa, invece di u so lussu. Perchè a cattedrale di Santu Stèfanu hè scuru - ùn ci hè risposta à sta quistione. Probabilmente, decide u maestru. Duranti un periodu longu à parechji volte, parechji artisani travagliavanu, decoranu a Cattidrali di Santu Stàzzu, cusì l'internu di u tèmpiu hè fattu in tanti stili.

L'altare, chì pudemu cuntemplà issa in a catedrale, hè stata fatta in 1447. L'altare principale riale l'esicuzzioni di Santu Stèfitu. L'altare drittu illustrà u icone di Pechu. Tutti i cattolici amate u rispettu assai in l'imaghjini di a Nostra Signora, per chì a Madonna Pechia hè u sacru principali di a cattidrali. Doti, a faccia era una mirra, è purtata à l'Austria, era da Ungheria in nome di u Kaiser stessu. Ghjuntu à a fini di u seculu XVII.

U tomba di Friedrich 3 hè situatu da a parti sud di l'altare, hè decoratu cù 240 figuri. U sarcòfagiu stessu hè fattu di marmaru rosu. L'imperatore Fidiricu 3 urdinò stu sarcòfagiu quandu era in tuttu salute quaranta anni prima di a so morte.

In a catedrale, ci hè una grande collezione di e cose di significazione mundiali, cum'è reliie di e chiesa è articule d'arte. Fu in a Cattidrali Austriaca di San Estebanu in u 1782 chì si chjamava u gran compositore Wolfgang Amadeus Mozart. È digià in 1791 fù u so serviziu di funebri.

Un'altra grandi attrazione di a catedrale sò i campani - ci sò 23 d'elli, ma solu l'oghje 20 operanu. Ogni cose di e campane hà u so rolu. Per esempiu, a campana Pummerin hà serve durante circa 250 anni, ma in u 1945, duranti u bumbardamentu di Viena era scunfigatu. A so copia esatta era imbusca in u 1957. A stu mumentu, hè assignatu a funzione di avvirtimenti annantu à l'iniziu di e vacanze grande.

A cuniata, a Cattidrali di San Stefanu hè apertu per visite.