Cumu ùn dettu paura di morte?

A maiò parte ha vistu chì unu di i parenti o persone chjavi abbandunonu a so vita, in modu, in parte, a morte consiste in incertezza, teme, dolore è anguish. Una ragione impurtante perchè u scantu di a morte hè a angustia chì ùn ci hè micca abbastanza per esercitu tutte e cose impurtanti.

Per parechji, u cuncettu di a morte ùn hè micca facilitu per dà. Hè difficiuli di surviglià a perdita di una persona estimata è per a maiuranza, questu hè un colpu à a destinazione, chì ùn hà micca statu capaci di "sluvate" per più di un annu. Cumu pò esse di scuntentu di morte, se u statutu di scantu hè prolongatu, hè un impurtante tema chì esige risposta immediata.

Cumu ùn dettu paura di malatia è morte?

Per ùn avè a paura di morte, hè necessariu di fà ciò chì hè necessariu o di ciò chì vulete. Questu ùn significa micca una vuluntà di abbandunà a vita, à u contru, in questu modu pudete tene paura di u pensamentu di morte. Ùn avete bisognu di posponà a cosa per più tardi, avete a trasfiririsi a l'aiutu ogni ghjornu.

Ùn avete bisognu di impedisce di diagnosticallu è ùn deve di teme micca a morte. A ora, questu hè un prublema reali - a ghjente hè intruduce in u trattamentu di e malatie, chì in fattu.

Cumu ùn dettu a paura di a morte di l'amori?

Per finiscinu di tumbà e morti e si vede direttamente in l'ochji, hè bisognu di guadagnà à l'assicuranza annantu à quella morti è quarchi cosa intermediata è ridding of routine vita di u ghjornu.

Per ùn scandalizà a morte, avete bisognu di vive! Per viaghjà cum'è se ogni ghjornu hè l'ultimu, per guddà ogni momentu è micca di scurdà chì a felicità da a vita finiscinu quandu prima di a vita sana finisci da, perchè duvete aghjustà à questu cù u vostru vostru pudore.

Perchè a persone teme u morti?

U mutivu principalu perchè e ghjente si scantaghjanu da a morte hè un incantu, cambiamenti, in particulare, se sti cambiamenti sò in una direzzione incomprensibile, chì hè difficiule per pronostica. Allura u scantu di a morte si cresce in una fobia .

Di sicuru, hè spavintosu, un qualchì tempu a situazione passa contru a vulintà. In particulari a morte. Ma hè qualcunu raghjone per avè a paura di questu? Hè necessariu per esse rializate chì e persone hè liberu di tuttu u materiale, è ùn hè micca necessariu di pintà a vostra vita ogni minuti. Hè megliu passà un tempu cù parienti è parenti, è micca pensate à morte. Ùn hè bisognu di passà a vostra vita nantu à i disposti è l'insulti in casu, hè megliu d'amparà u mondu è ùn ci sarà micca un tempu di teme à a morte, è ùn ci hè bisognu.