Jailoo-tourism - distanza da a civilizazione!

Jailoo-turismu (di u Kyrgyz jailoo - pasture, pratica) hè una di e richieste prufiziunali di l'attività recremente attivata, un ramu d' ecoturismu , chì viaghja à piazze di u pianeta, quasi nimu da a civilizazione muderna. A tecnulugia tutta, un passu duru di vita, a vanità di u ghjornu, u spaziu cuntenutu ruvellu di e cità, in particulari megacities. Jailoo-turismu vi permette di vive in cundine cose più vicinu à e cose naturali, per pruvucari in situ difficili, quarchini ancu estremi.


Jailoo-turismu in Kirghizistan

Jailoo-turismu hà ricivutu u so nome da i pasturei di u quali kirghizicu, induve cum'è cuminzatamenti cume, hè apparse. Invece, Kyrgyzstan offre a versione più bella di questa mota di ricerca. Viaghjà a vita di i pastori aiuta per sentenu cum'è un cortavamo, chì si nutene à pasticceria fresca, fritto frittu è koumiss . I turisti di u sonu sò direttamente in u pianoforte di u yurt. Ma tuttu questu hè più forte per a maraviglia di a natura, l'occasione di cavallu cavallu, u sensu di libertà assicurata è l'expectativa di riunione cù un mortu de neve. Una strada especial hè organizzata: Bishkek - Village di Korchkorka - Sarala-Saz, chì opera di maghju à sittembri.

Jailoo-turismu mudernu hà amparatu significativamente a so geografia. Ci hè un nome di u postu più adattatu per un "viaghju salvaje".

Jailoo-turismu in Africa

In Africa, sò sempre assai posti chì anu priservatu a natura pristina è tribù chì vive a so vita propria isolata. Ùn deve esse micca esse scurdati, però, micca chì tutti i lucali ùn sò amici, ancu di certe tribù in l'equatoriali di l'Africa praticà cannibalism. In questu sensu, hè cunsigliu per andà in quelli paesi induve l'abitanti sò più fidili di u populu "biancu", accumpagnatu da una guida familiaria cù i costuli di l'aborigini è i so abitudini. Dopu avè campatu in una tribù, pudete avè cunnisciutu più infurmazione di a vita di l'africani, participà à a caccia, si cunghjunghjenu in celebrazione lucali. Per fà una doste decentu di adrenaline, ponu pruvà una noite in a jungla.

Jailoo-turismu in Sudamerica

I boscchi vèrgini amuziani sò oculati da e tribù chì vivenu sutta li liggi di u sistema primariu communale. Viaghjà in such conditions regali un sensu sanu di cumu si aviani i nostri ancistaturi distanti, chì ùn anu micca idea di e custumi più fundamentali. Eccu avete unitu à u prucessu generale di a vita, impegata à i gathering of plants comestibles, caccia è a fabbricazione di strumenti primitivi. Inoltre, hè bisognu di aghjunghje climatichi insulatorii: e chjarzi torrential, u sole tropicale cale, alta umidità.

Jailoo-turismu in a zona di Chernóbili

A cità morta di scientist nucliarii, i paesi uccidentali u desertu è u sarcophagiu infamous invariabilamenti attrae mutteri di tutte e mondu. A viaghju à a zona di esclusione in casu prutiggiu, accumpagnata da una guida preparata specie, ma ancu un livellu ridottatu di a radiazione posa un periculu per u corpu umanu. Visitar à Pripyat è l'area circundante si fa pensà à a perniciosa influenza di l'omu nantu à u mondu naturali, quantu faciule esse perde un equilibru delicatu è in u cuntributivu di avè una negativa: morte, dolore, distruzzioni.

Jailoo-turismu hè truvendu direzzione nova. Turretti avanzanu in u tassi ta sibirie, a tundra àrtica, in i deserti, in i rigioni muntagnoli di l'Asia Sudue. Ma cuncipitu anch'elli cum'è una camicia, unu deve veramente a valutazione di e so capacità: a furmazione fisica, a furmazione esportiva, l'abilità di trattà à i prublemi domestici in modu indipendenti, è a vuluntà di guidà un modu di vita ascettuci. Eppuru, sicuru, in stu tipu di viaghju, in u nisun casu ùn deveru piglià e zitelli è e femine in partire. Jailoo-turismu - una forma di reste ùn solu per i scumessi, ma per i ghjusti razziunale!