Attrazioni di Eagle

Unu di i centri righjunali più interessanti di Russia hè l'Àguila. Hè una cità chjuca, ma bella assai, nantu à u fiume Oka, chì dividite à a mità. Una differenza interessante trà l'Eagle è altre città di fiumu hè l'assenza di una terraclette classica: i banchetti di u Oka anu persunitateu quant'è parechji anni fà.

Ci hè parechji posti in Orel. Tutti sò stati cunnessi cù u sviluppu storicu di a cità: tempii antichi è chiesi, monumenti architettonii, quadri di u paese mudernu è, sicuru, numerosi musei è teatri di l'Aagle.

Architettura è scultura

U centru stòricu di Orel - Strelka, hè chjamatu perchè a cità hè stata fundata à a cunfluenza di i fiumi Orlik è Oka. Eccu, in onori di u 400u anniversariu di a cità, un obelisco hè statu erettu, è una lettera à i discendenti, chì si puderanu leghje in u 2066, era statu stampatu.

Pudete vede u simbulu di a cità, l' agenti gianti , da l'estazione di ferru. L'uccellu hè fattu di paglia, è u filatu hè utilizzatu com'è un quadru di sta scola inusual. In questa teknika, altri parechji cumprinzioni vinìanu fugliali-un osteru fattu di vignaghjoli (vicinu à a chjesa di Michele l'Arcànghjulu) è un veleo, situatu vicinu à u munumentu à l'Orlovschina héroes di u Komsomol.

In Orel, sò parechji monumenti interessanti di l'architettura di u tempore. Assicuratevi di visità a Catedrala di l' Epifania , chì hè a struttura di pietra più antica di a cità. Ci sò ancu ieddi miraculus antichi.

U Monasteru di l'Assunzioni hè in ricustruzzione, cum'è a maiò parte di i so edificatori sò stati distrutti durante a guerra è in i soviestichi successivi. Oghje, i visitori à u monasteru ponu vede u Santuariu di a Trinità survivanza è a capella in onore di u Principatu Nevsky, erigite in u 2004.

In Orel, pudete visità a Chiesa esistenti iberica , chì hè stata tutta prima restaurazione. U so edificio hè vicinu à l'stazione di ferrovia. Ci hè cunvulsivu chì sta chiesa hè stata fatta a costa di i opere di ferroviari Oryol in memoria di a coronazione di Nicola II. Frà l'altri siti architettoniali di l'Agljale, unu avissi a distinguiri l' Erba di Akhtyrskaya (Nikitskaya) , a cappella di rotunda, a custruione di a scola naziunali, a casa di u guvernatore è u bancu custruitu in l' stilacciu bizantinu .

Musei è quadri di l'Agla

Trà tutti i cità di Russia, l'Eagle hè cunnisciuta com'è una cità di musei - ci sò assai di elli quì. Musei è esibizioni lucali si dedicanu à varietà temi. Quasi tutti sò situati nantu à u banca dritta di u fiumu Oka, perchè ùn avete micca di prugà una strada kumita per visità musei.

Cusì, i più notizie sò l'studiu militari-stòrici è riggiunali di a tradizione lucali, u museu di l'arti fine modernu, è dinò di u museu di l'escriptori Bunin è Andreev, Turgenev è Leskov. No menu interessanti hè a casa museu di Rusanov, un espluratore polari è geologu. Inoltre, pudete visità u museu-diorama "Orel Offensive Operation".

Hè ancu interessante per vede i monumenti literarii in Orel, chì in u stessu hè una maestru maiò scultore di a cità. In Orel at one time lived and created many classics, è in un onore di elli in a cità era rottu pocu chjamatu quadratu littariu . L'sculture di Nikolai Leskov, Athanasius Fet, Ivan Bunin è Ivan Turgenev viaghjate assai vividamente l'imaghjini di i grandi scrittori di u passatu.

In a cità hè ancu un quartu piticu, chjamatu "U Nidu Noble" : sicondu a legenda, era u palustre chì era quì chì Turgenev descrigui in a so storia. Hè impussibile di passà da u Clochero di Turgenevskaya , situatu à u puntu di u quadru.

È in u distrettu Zavodskoy di a cità hà un spazioso parcivu, induve l'ardutti è l'abiti vivenu. Assicuratevi di visitallu, essendu in Orel cù i zitelli.

In più di l'Aguila, ùn ti scurdate di visità u restu di e cità più belli in Russia .