Pyoderma in i zitelli - trattamentu

Pioderma hè una malatìa di a pelle, manifesta da l'apparizione di rummore, chì averanu diventà in picculi pustule à pocu chì generalmente ùn disturbanu. Sta maladie, sicondu i medichi, hè un risultatu direttu di una cura di u fruttu illiteratu o pocu prughjettu per u zitellu.

Cause di pioderma

In a maiò parte di i casi, u pioderma hè causatu da i microorganisimi patogeni - staghji di estreptococci è stafilocucchi. U vermientu di l'urina, parti di banchina, suduri, latte materiali o mistura, securione da i glubuli sebacies - tuttu questu hè per l'agenti causative di pioderma un nutriente favorevoli mediu.

Fate e cose di sta maladie hè ancu micca boni nutizie di qualità, hypotermia, travagliu fisicu è una mancanza banale di vitamini in u corpu di u zitellu. Sè à giniralizà, hè culpèvule per u fattu chì u zitellu hà avutu pidale, solu i genitori chì sò micca stati pussibuli per furnisce u zitellu cù l'adattazza prudenti. Tuttavia, per vituperà in questu casu hè inùtule. U primu chiaru di fà quandu i primi signali di a maladìssenu prisenta hè per andà per una appuntamentu cù un pediatre. Se ti piglianu u tempu per trattà pioderma in zitelli, prestu quandu ùn sarà nisuna traccia da ellu.

Sìculi di a malatia

Ùn hè micca difficiule di ricunnosce u piderma. À e primi staddi nantu à a pelle di u zitellu sò parechji picculi di culore rosatu-russu. Dopu un ghjornu o dui, sti zoni sò cupbenu cù un raffu in forma di picculi bombe, chì conti pus. Quandu sti burbichi spille è spallevanu, sò cuparti di crosta secca. Allora l'avvene pudarà escevolvi in ​​dui sette. Se i genitori trovanu u prublema nantu à u tempu è dumandenu assistenza qualificada, in seguitu nantu à u spice di i crosta cacciate anu vistu una pelliccia rossa aghjurnata. In u casu oppostu, i furuncle riunizate sottu i crosta, chì ponu esse riesciuti cunsiquenzi - phlegmon and abscess. Hè per quessa hè necessariu di cumincià à trattà pidema in pienghje più prestu.

Trattamentu di pioderma

In i primi tempi, u piodu pò esse superatu da i prugetti ienichi. Hè impussibile di spazii affettati. Hè trattati cù suluzioni di permanganate di potasio o à l'acidu salicylic. A attenzione particulare hè pagatu à a razione di migghiara, chì durante u trattamentu deve esse specialmente nutritiva è furtificata.

U trattamentu esternu hè custituitu à trattà a pelle cù pompi di pioderma (dermatol, erythromycin, etc.), antiseptichi (chlorhexine, nitrofuran, aldehydes, sapun green). A diricà quantu hè trattu a pioderma hè difficiule, perchè a rata di regenerazioni di a pelle in i zitelli hè diferente. Di solitu, u trattamentu di a forma dulce dura 5-8 ghjorni.

A forma ligera hè bellu trattatu da i rimedii tradiziunali. Ci hè cunsigliu per aduprà a pelle cù una suluzione di zucchero d'acitu (1 culletta) è acqua (0.5 cups), tinturi di aloe verni ricchi, zucchero d'arbe medicinali (crescente fresca). Per loci fate empruterà purcina patata o macilleri.

In i casi inghjùlidi, è ancu cun infruzzione troppu rapidu di l'infezzjoni (cun ​​immunità ridutta), trattamentu antibioticu cù pioderma ùn hè micca impositu evitar. Ci hè da nutà chì ùn u trattamentu di pioderma cù rimedii folkiati in casu di cumpulizioni, di furia è di parlà ùn ponu micca!

Prima di principià per trattà a pioderma, hè necessariu di fà una sembra per a determinazione di a natura di l'infizzioni accurately. Questa prucedura dà una oppurtunità di selezziunà un antibioticu, chì serà più effittivu in u trattamentu. In a maiò parte, i tetracyclines, lincomycin o marcolides sò prescritti . Eccu sò l'antibiotici d'aspettu largu, chì anu a maiò effikaċja cù effetti minimali.