Patties cun fegate in u fornu

Ciò chì pò esse più bella chì l'aligri faciani faciani, cocculati da i mani proprii. Oghje vi cunsigliaranu cumu per cocchi in u fornu cusì diliziosu cù un fegatu . U fegato pò esse usatu cum'è un impunimentu indipendente, o aghjunghje à u patate, u rossu è altri ingredienti à u vostru gustu.

Patate cù fegato di pollo è patate in u fornu

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Per lubricate a cima di e patties:

Preparazione

U levitu hè dissolutu in latte o acqua fioru à una temperatura di l'omu piacevule, aghjunghje un ovu liatu cù u salinu è u zuccaru, è scorri una farina tamanta in pezza, amassi a pasta finta elàstica. À a fine di u batch, aghjunghje a margarina fretta nantu à un bagnu di acqua o in un forno di micru. Coperta i pratici cù una pruvennale o di tela, è mette in una calda, prughjettata da i corruzzelli è i rughjuli per quasi dui à trè ore. Durante questu tempu, a pani chì hà risuscitatu una volta hè ghjunghjite è amunitevi.

Mentre a pasta ripens, preparamu u riposu pè tarri. U fiocciu hè fughjutu, spedinu in una pienza, spedinu cù l'acqua, tiramoschimu i zappagini sbuchjate è una cipolla stufa, u pìcane fragante è u pezzu u pezzu negru è cocchi à prestu, à a staghjone finale cù u sali. Fate un pezzu livellu è molre cun un trituradora o licuere di carne è cù un clavu di l'agliu (se un desideratu) è tagliata è frittu in una padedda a cipolle fissi.

I paniate sbuchjate sò fritti in l'acqua cù l'aghjunzione di salini finu à prestu è poveri in purcelli, dopu à scorri di tutta l'acqua.

Portanu u livante cù patata, stagione cù una mezcla di pimentari moltu è, se ne necessariu, u salinu è mischjanu bè.

Da a pasta dispostu face forme bundeddi, da quale femu tortu cù e nostre mani, avemu omettate a cima cun una cullette è, cunnette i fruntieri opposti, femu tortu. L'aghjunghjeva nantu à una bacha di cocerite ùn hè micca bè cundutu à l'altri è deve stà annantu à trenta minuti. Tiglii accadèmati cun pezzi ridottuli cù un mischju preparatu da ughjetti, d'acqua è un pocu di vellillina, è pusonu un incosciatu à u 180 ° in u fornu à deci à quindici minuti.

I pezzi finti cù furu chjamate da u fornu, coperta cù una spugna di terri è lasciate per enfasi un pocu.

In una manera sìmuli, pudete preparà preparativi di ogni livatore, è ancu cambià a patata cù u rossu staghjunatu. Serà ancu assai gustoso.