Da trattà una rinite à u zitellu?

Una bella freccia: l'anu u zitellu chjappà in ghjiru à l'grassu chì ghjera futbolista cù l'amichi è oghje in a manica di morsa in 3 rimini è senza serpente. Per quessa, u migliori rinfrescanti per u friddu cumuni per i zitelli hè di impedisce. Prima di tuttu, verificate per vede s'ellu hà u zitellu chì hè stata cun pate (cunfiusu). Sì avè vede chì u corpu di u zitellu hè chjaramente supercuminatu, u metti in un bagni caldo, o sottumessi i pede in l'acqua calda cun puretta di mustarda, è davanti à lettu, permettenu beviu latte in caldo cun melatu o soda, in a matina dopu a fiorta si svegliate cun un nasu secu è ùn deve trattatu un runny nose .

Se tali nuisance hà successu, prima di fughje à a farmazia per un rimediu per un friddu per i zitelli, ùn era micca una mala idea d'aspittà un altra ghjurnata. U fattu hè chì rinite rinale u zitellu puderà cumparisce in u casu di l'iniziu di infezzioni respiratorii aguti, in quantu à l'effetti di l'allergenu nantu à a mucosa.

Snotty Childhood

Se u friddu di u zitellu hè sempre causatu da ARVI, ùn hè micca impughjatu per cumprà gocce in u nasu, a medicina moderna (in particular, a medicina occidental) ùn ùn hè micca ravintà utilizà droghe vasocitritori senza a nicissità. U sustinu di questa opinione in a medicina interna hè Dr Komarovsky. Per utilizà e pastiche è trattà un nasu in un zitellu Komarovsky cunsiglieghja solu per quessi casi:

Eccu i casi quannu l'usu di un vasocitruzzu di u friddu cumuni è simpliciamenti necessariu, in altri cunti Komarovsky proposau à trattà un friddu in u zitellu solu per l'umidità di l'aria è per un bevande permanente. Perchè u core di a mamma, sicuru, ùn hè micca un teste faciule, perchè simu utilizati à travaglià u mussu in tale manera chì u risultatu pò esse vistutu subitu (u nasu hè spargugliatu - u babbu hè respira à una volta). In quessi casi, pò ancu trattà un friddu à u zitellu cù rimedii tradiziunali.

Trattamentu di u fruttu cumuni in i zitelli

U primu a cosa di fà hè di furnisce l'airea umida per impedisce a mucosa da a secca. Pensemu i metudi più efficaci:

  1. Un solu rimediu solu per un friddu per i zitelli pò esse inalatu. A zucchine tipica, eucalyptus (primu cunfurmate chì u zitellu ùn ùn anu allergii), chamomile è fessi un pezzu, poveru u calchissinu in l'inhaler è dà u zitellu 10-15 minuti di respira. È per a notte, hè bonu per mette in a stanza un aromu lampu cù l'oliu di pitone. U regula principali: inalazioni in u friddu in i zitelli sò efficace cù respirazione sucia è fundulata. Se u babbu riceve u inhaler, pudete sparghje l'acqua calda in un tastu è aghjunghje l'acqua, in una forma ghjucattante è cù a mamma hè assai faciule per persuade u zitellu.
  2. A menudo in articuli nantu à a modu di trattà un corpu cù u zitellu, è per prevenzione in a staghjunazione fridda, hè cunsigliatu d'utilizà l'oliu di u tè. Hè un antisetticu antisetticu è antiinflamatoriu in rinite.
  3. Molte amanti di a casa ind'i finestri criscenu un Kalanchoe, ma pochi cose chì sapianu chì sta pianta è i zitelli di u friddu aiuta. U so valore hè chì dopu avè u zuccu hè intruduciutu in u nasu, i zitelli partenanu à starnutarmenti, chì aiuta à purificà i sinus nasali, hè particularmente cunvene quan u zitellu hè difficiule per lavà u nasu, o ùn pudere micca suliceddu. Cusì, u calanciu di u friddu cumuni ùn hè solu efficaçativamente, ma hè ancu pussibile, ma vale degnu di verificà quì primu mètudu: anche in casi rari, l'allirgii è ancu inchinu hè pussibuli.
  4. Una altra planta chì aiuta per trattà u cold in un zitellu hè l'aloe famosa. Dui pezzi frischi di rinfriscà l'acqua furiosa (micca caldu), poi spremere u zucchinu è dilute 1:10 acqua fogera, fate 3-4 piote durante u ghjornu, ma micca più di 5 volte di ghjornu. Inoltre, l'aloe di u friddu cumuni à i zitelli pò esse dati in forma di gruel: scorcia e fugliale di l'aloe è fassi cù u melatu (1: 1), dà una cullizzioni dopu avè manghjatu.

Runny nose di i rimedii ricordi ghjuchjenu ùn curaranu rapidamente, ma per aiutà u zitellu arene respirazione più faciule. È ricordate di a più impurtante: si avete principiatu à trattà un corpu cù u nasu "secondu a Komarovsky," tenite bisognu, curate rapidamente un corpu in u zitellu (si ùn u scantu micca ciuci, per esempiu) ùn sarà micca travagliatu, ma hè una manera sicura di prutezzione di migliori da inchieru di a nasofarinesi è di altri effetti sekundarji di e vasocompressibule. Avvicineghja constantemente a stanza, abbiamoci à u zitellu è lavate u fioru più spessu, allura u mucus ùn si pò esce, è a probabilità chì a rinitis se passarà senza cunsiquenzi (sinusitis o sinusitis) hè casi u 100%.