Monocyti elevati in u zitellu

E persone chì sò assai luntanu da a medicina, quand'elli diventanu genitori è facenu i primi prublemi cù a salute di u so zitellu, spessu si dumandenu cumu si puderanu analizà analizà i risultati di e teste senza l'aiutu di i medichi. Un pocu più profonda in ogni glitteria medica, a infurmazione necessaria ponu truvà. True, in una lingua non sempri entiata da una persona simplice. Intendemu di cumprenderà i risultati di un testi di sangue usando l'esempiu di monociti.

Cusì, i monociti sò e ciucieddi di u sangue, una di e variità di leucociti - i principali difendenti di u nostru sistema immune. In cunfronti cù altre cèl·lula, chì anu ancu di i leucociti, u monocyte hè u più grande è più attivu.

U monociti in a mannata di l'osteria, è dopu à maturità, entri in u sistema di circulatori, induve si stallanu di circa trè ghjorni, è si entri direttu in i tissuti di u corpu, in u spleen, i nodi linfichi, u furu, a musculus. Quì sò trasfurmati in macrofagi - caghjuli chì sò vicinu à i monociti da a so funzione.

Hè rializate una funzione originale di i wipers in u corpu, chì assorbanu i caghunhi mortu, i microorganismi patogeni, prumove a risorsa di i còllenu di sangue è impediscenu i tumori di sviluppà. U monocciti ponu distruisce i patogeni chì sò assai più grande ca u soiu stessu. Ma i monocités murenu l'attività più grande quandu sò sempre immature in u sistema circulatori.

U monociti sò una parti integrale di u sangue, l'adulti è i zitelli. Scuranu diverse funzioni in u corpu di u zitellu. U monociti sò imbulighjate in a pruduzzione di sangue, prutegginu contr'à e nove neoplasmi, i primi per affruntà contru i virus, i microbichi, parechji parasites.

A norma di i monociti in i zitelli

A norma di i monociti in i zitelli difiere da a norma per un adultu è ùn hè micca una constante, ma dipende direttamente nantu à l'età di u zitellu. Cusì, à u mumentu di nascita, a norma varieghja da u 3% à u 12%, finu à un annu da u 4% à u 10%, da un annu à quindici anni, chì varianu da u 3% à u 9%. In un adultu, u numaru di monocciti ùn deve esse micca u 8%, ma micca menu di 1%.

Se u nivellu di monocyte in u sangue di un zitellu hè ridottu o vice versa, ci hè necessariu di fà una indagine per scopre i ragiuni di a devenza di quella norma.

L'aumentu di i monociti in i zitelli sò chjamati monocitosi. Hè scrittu, com'è regula, durante una malatie infecciosa. È pò ancu esse una manifestazione di brucelisu, toxoplasmosis, mononucleosi, tuberculosi, fungali.

U monocìticu raramente altu in un zitellu pò esse u risultatu di neoplasmi maligni in u sistema limfaticu. In a maiò parte di i casi, u so livellu hè grande è dopu l'infizzione.

A monocitosi pò esse relative - quandu u percentuale di i monociti hè più ghjustu di u normale, ma in generale u numaru di i sangue di u sangue. A ragiunetta hè a diminuzione di u numaru di altre tipu di leucociti. U monocitosi assuluta pò esse quandu u numaru di celluli di fagociti è macròfichi hè cresciutu.

I monociti ridutta in u sangue in un zitellu sò chjamati monocitopenie, è, cum'è a monocitosi, devenu direttamente in età di u zitellu. I causi chì porta à una diminuzione di i monocculi pò esse siguenti:

Se u vostru zitellu hà sulitatu o monocite elevati in u sangue, avete bisognu di sottumessu un scrutinetu in prufundimentu à sapè da a causa.