Volubilis


Volubilis hè una antica cità romana in Maroccu . Oghje hè unu di i monumenti monarchi di l'Organizazione World of UNESCO. Prupatu perfetta à questu ghjornu, i restos di l'edificazioni antichi, cumpresi i colonnati majestichi, i muri di putere funnebbe, e porte graziosa, cuntenenu assai affari interessanti. L'antichi ruins di Volubilis in Maroccu attrae micca solu archeologue è viaghjatori, ma ancu i filmisti. Dopu tuttu, era nantu à sti ruins chì certi episodii di u famusu pelle "Ghjesù di Nazaretta" sò sparati.

Attrazioni di Volubilis

Entre i monumenti archeologi di Volubilis ponu esse identificati i seguenti obxetti:

  1. Casa di Orpheus. Hè situatu à a parti sud di a cità. Opposite l'ingaghjenu hè un grande attrezzu cù e culonni, in u centru di questu - un pondiche quadru. In a casa vi vera magnìfichi mosaici, scelte di culore è di fatta, terracotta è marmura. A casa di Orfeu hè ancu famosa per a so situazione in a stampa per ottene ogghiu d'oliu è un cuntainer per a limpieza.
  2. Forum. Hè statu custruitu unu di i primi in Volubilis è servia com'è postu per riunioni di a pupulazione, è per risolve ee pulitichi pulitichi è publicità impurtanti. Ci hè parechje ghjeschi stampati cù pedestalli sottu e stati. Sculture romain da Volubilis in Marocu fù stata presa da i Rumani in u III seculu.
  3. The Capitol. Hè situatu quì à u Sud di a basilica. Da u Capitolu sò state solu pezzi, studiatu da i archieologichi utteni à i registri di l'Imperaturi Marcu 217. In u Capitolo, culte à Jupiter, Juno è Minerva. Un pocu tempu, una ripartimentu parziale di u Capitolu hè stata fatta. I turisti anu stati aspittendu à ellu in e boni pochi di culleghja lattica è scala, chì indetta u più altu livellu di capacità di i architetti romani di quelli tempi.
  4. Basilica. Avanzamente, ci era l'amministrazione è i rappresentanti di a magistratura, è ancu truvatu i prìncipi. A basilica hè distinata da culleghi priservati in perfetta è apertinuti in arche. Avà hè l'expanse per a nesting of cigs.
  5. Arc de Triomphe. Hè struitu in u 217 da Marc Aureliu Sebastian. U so largu hè più di 19 metri, a prufundità hè di 3,34 metri. Prima, a cima di l'archu hè stata decurata cù un carru di bronzu cù sei cavalli, fatti in Roma è purtati à Volubilis. In u 1941 u carru era restituitu parziale.
  6. A strada principali. Hè chjamatu Decumanus Maximus. Hè una strada eccezziunale è straordinariu da l'Arc de Triomphe à a Porta di Tangeri. L'larghezza di a strata hè di 12 metri è a so larga supera i 400 metri. Hè interessante chì e case di l'abitanti ricchi di a cità sò stati construciuti nantu à u Decumanus Maximus, detta d'elle era l'acueductiu chì furnia l'acqua à a cità, è in u mità di a strada era un sistema di drenaggiu.
  7. A casa di Atleta. L'edificu ricevutu u nomu in onore di un participante in i Olimpichi. In a casa hè un mosaicu chì rresponde à l'atleti nantu à u burricu cù u cupinu di u vincitore in e so mani.
  8. Casa Dog. Hè situatu à punenti di u Arco di Trionfo. Hè un locu tipicu di l'architettura rumana in a quale pudete vede dusibbe duie, un vestibule, un atrium cun una laguna in u centru è un grande comedor. A casa hè stata chjamata in onori di u canu truvatu in u 1916 in una di e camere di l'scultura di bronzo.
  9. Casa di Dionisiu. Stu palazzu hè distinitu da un simbulu mosaicu chjamatu "Quattru Staciuni". Hè fattu in parechje stili di u tempu.
  10. A casa di Venere. Edificu immensu è bè immaculatu cù un patio, circundatu da ottuori. Ci hè set corridors downstairs. U pianu di a casa di Venere hè impannuta cù un mosaicu. Hè quì chì l'aspetta famosa, u bustu di Yuba II, hè stata trovata. L'Excavazioni in a Casa di Venere in quantu aiutau à cullettinu u più grossu di l'esprissioni d'arte romana, prisentatu in Rabat è Tangier.
  11. U bordello. U postu assai tentativu per i visitadori. Sembra un brothelli ordulari per i suldati Romani chì venenu quì. L'indiu, quandu era possu truvà un modu à sta istituzione in Volubilis, hà surviviu à questu ghjornu.
  12. Casa di Bacchus. Hè stata truvata l'unica statua preservata di Bacchus, tutti l'altri Rumani ripusenu in u III seculu, quandu surtianu da a cità. Dopu u 1932, l'estatua di Bacchus hè stata guardata in u museu di l'archeologia di a cità di Rabat , nò pocu vicinu à Volubilis.

Cumu ghjunghje?

Volubilis (Volubilis) si trova vicinu à a muntagna Zerhun, hè solu 5 km da Moulay-Idris è 30 km da Meknes . A distanza da Volubilis à l'autostrada A2, chì passa trà e cità di Fez è Rabat in Maroccu , hè 35 km.

Per vede i ruvelli di una cità romana, hè cunsigliu per andà in a strada per l'autobus turistici chì anderanu à Volubilis da Meknès è Fez. Da Moulay-Idris pudete piglià u Grand-taxi, ci voli più di una ora, andavanu bisognu di caminari un pocu.