Debre Libanos


In i cronichi cristiani un numaru incridibile di registri è storii nantu à i primi misgiali in Africa. Parechji d'elli falonu da i pieni di predaturi è di a malaria, ùn puderanu affaccià u clima o erani cunsumati da cannibali. E si avete l'uppurtunità di visità Debre Libanos, ùn ti ricusate u vostru piacè. Questa hè una di e prova da quantu i ministri di a Chiesa Ortodoxa puderia avance è ancu settore in u cuntinente latu. Ùn fate micca tutti i tentattivi.

Chì hè Debre Libanos?

In literal translation da a lingua amaraica di l' Etiupia , in u territoriu chì si trova Debre-Libanos, significa "Libanu Mountain". In fattu - hè un monasteru ortodoxu illuminatu, situatu à unu di i tributarii di u Nilu Biancu trà u gargudu è i scarpieri. Geographically, Debre Libanos hè a 300 km à nordu di a cità di Addis Abeba è 150 km da a cità di Asmera.

Hè cume chì una di e parte di u sacru massimu di tutti i cristiani - u Cruci di Gattività - hè situatu in Debre-Libanos. U monasteru passava à parechji volte. Ma, anche u fattu chì à a fine di a guerra Italuèmca in u 1937 a pupulazione tutale di u tempiu era distrutta, Debre-Libanose cuntinua chì hè sempre una struttura religiosa attiva. Residenti di i paesi vicini sò i membri permanenti di a chjesa locale.

Hè u monestru cristianu grandi in Etiòpia . L'abbati hè chjamatu Ichege è in a ghjerusalera di a Chiesa Ortodoxa di l'Etiopia hè ghjuntu dopu à u Patriarca. Tutte l'edifizii, salvu a caverna, sò stati ricustruiuti in u 1960.

Chì ghjè interessante di u monasteru?

Sicondu a legenda, Debre Libanos hè stata fundata da Takla Haimanot, i sante più venerati in Etiòpia oghje. Hè cresce chì, prima di a custruzzione di l'struttura religiosa, hà campatu sola in una caverna di 29 anni. A tomba di u fundatore di u monasteru hè vicinu à una di e chjese.

U cumunità architetturale appartene à i edifici di u 13 è seculu è hè u locu principalu perigginariu in Etiòpia. In seguitu hè a stessa caverna, è ghjente hè una fonte d'acqua fresca. In ghjorni spéciale, una grande linea di peregrinu allinatu nantu à a primavera. L'internu di l'edifizii hè imbruttatu da un bonu mosaicu - l'òpira di u famusu maestru etiopi Afevorka Tekle.

I vitturiti intaressi di sapè chì in u territoriu di Debre Libanos hà a so biblioteca antica antica, induve i manuscritti antichi di u 13 è seculu sò stati manteni. Ancu à u territoriu internu hè una cripta, a maiò parte di e funerali chì sò più di 500 anni. Oseti lucali organizaru un petit mercatu spontanimu à a sola entrata à u monasteru.

Cume si ponere à Debra-Libanos?

Prima di u monastru, u transportu regulariu ùn si vaju. Pudete conduce à Debre-Libanos per sè stessu in un vechju lucru, ma preferibile com a parte di un gruppu turisticu cù una guida locale. Un viaghju à u monasteru hè cunzidiratu una scursioni popolari dopu avè visitatu i cascate di u Nilu Biancu vicinu à a capitale di l'Etiupia.

Peregri, i viaghjatori è i turisti anu da esse preparatu per esse dumandatu à fà una donazione in favore di u Monasteru di Debreu-Libanos.