Queratitis acanthamoebic

Ogni duttore chì prescriva l'usu di un prisuttu à un pazienti ricumanda chì sò stati tralate mentre a piglià una cabbia o un bacinu in qualunqui laguna. U fattu hè chì i microorganisimi vivenu in u liquidu, una di e quali sò acanthamoebas, chì causanu infezioni di l'occhi - keratitis. Sta maladie hè periculosa perchè si planteja una seru efficace per l'urgante di a visione è hè difficiule di trattamentu. In a maiò parte di i casi, sta maladie hè assuciata cù l'attrazzu di lenti.

Sìculi di a malatia

A primu manifestazione di a malatia hè ridottante di l'ochji, è di sensazioni dolorosa ancu dopu a rimuzzioni di lenti di contactu. Inoltre, a sensibiliità à a luminosidad luminosa crescita, hè un ligeru blurriness. A volte ci hè un sensu di un corpu straneru chì interferiscenu cù u funziunamentu standard di l'organi di a visione.

Quandu si stanu sintomi averebbe, avete bisognu immediatamenti à un spicializatu chì pò truvà l'acanthamoeba in l'ochju. Hè mpurtanti ricurdà chì u duttore ùn saria micca pudè identifie a malatia in fine, postu chì sta sintomatologia succedia in un gran numaru d'altre dolore.

In a maiò parte di i casi, u diagnosticu hè fatta quandu quì hè digià chjaru chì i antibiotici chì sò usati per trattà altri malati, ùn sò micca travagliati per l'infezzione. Eccu perchè maiò spessu per a determinazione di sta pesta, si deve trasplantà a córnea.

Trattamentu di Cavatricia Acanthamoebic

Un rolu impurtante in u prucessu di trattamentu hè l'etiolica di keratitis. In più, i catinelli sò usati chì cuntenenu cumpunenti anti-inflamatorii antibacteriali è non steroidali. U cumplessu usa drogu chì dilate l'alumulu, chì impedisce l'apparenza di aderenzi in l'urganii di a visione. U glucocorticosteroide , i medicazione ciratoprotetivi è epiteliale sò ancu prescritti.

In u casu di furmazione severa, i antibiotici sò prescritti, è ancu com'è antivirali.

Cu quantu a feritis anatamarfica piglià?

U prucessu tutale di trattamentu deprezza da u stadiu, l'etioluggìa è di l'area di a lesione. Se u scopu di u favorevule, u prucessu di recuperazione dura da dui settimane à parechji mesi. Inoltre, ci sò scelte quandu a malattia eserciteghja per fà un trasplante corneali.

Cumplicativi pò ancu inizariali quandu l'infezzjoni penetra in prufonda. Questu porta à a furmazione di eterni novi, più periculosi.

In a pratica mèdica, ci sò stati casu induve i microorganisimu in pocu d'oghji duvemu a corruzza a córnea è l'altri cumpunenti di l'ochju, chì purtò à a so morte.