L'ale Turchese in u fornu

Surebbe assai di voi puderanu cocilu filettini o cuddari di turkeys, o forsi cocchi cupertu tuttu l'avecunu, ma ci era parechje persone chì avianu a preparari l'ali. Dà cume preparate l'ale di turchinu, avemu dicu più tardi, è ùn ti micca scurdatu di utilizà e ricette quandu a prossima ora si circà una valuta in valore d'una scuma.

Eghjone di turchu glazed in u fornu - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Prima di preparà l'ale di u turchinu, l'tagghiati in i articuli, vi cuntene 12pieci. Trasmissione u tarritoriu in un pezzu densu o vetru di vetru, è dopu valdi una mezchea per rinfurzà custituita da salsa di soia, l'acitu, u melatu, strufinati à u pappatu d'agliu, a salsa calza, a mantra è a ghjustu rossu. Dà l'ali à marinaru almenu un paru d'ora, è preferibule per a notte, poi povereti nantu à una piccula di fragenza è si mette in un forru precuvenu à 200 gradi. L'ale di turchese solidu sarà prontu dopu à 45-50 minuti, cù ogni 10-15 minuti di coccia, hè desideratu chiarrilli cù residue marinade.

A ricetta per culinaria di l'alessandro turchese

Ingredients:

Preparazione

Preliminariamente, dopu avè l'asciatu l'ali cù e napulitane, pusendu in un pappulatu o un saccu. Mettite separà u ketchup piccante cù a butta fuga, un pezzu di pimenta di cayenne è l'agliu passatu per a stampa. Turchinu u turchinu cù l'addevu è surtite entre 3-8 etati in a fria. Dopu quì, pusau a carne nantu à una pappuluzza per u foglie è puteva in un forru precuvenu à 190 gradi. L'ale di turchese, furnite in u fornu, sarà prontu à una ora.