Ova fritta in u fornu

Cansu di l' ova scritta ? Allora vi diceremu di manera di cocilu un ochju rinfrescenu, in un forno, è viaghja un pianu banale in una cosa interessanti è insosita.

Ricetta per ova scritta cù broccoli è legumi in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Portione di furmazione per a furmazione sò lucchetti di oliu. In u fondu pozzu u pate dolci di biscottu diced è diced, cusì zuppi picurinu, inflorescenza di bròcoli è tomate di finestre. A staghjone ogni chjucu cù un salottu è spezia. Da a cima alta cun cura, per ùn fà per dà l'ghjuvuccu, impone l'ovu, pour u furmagliu in gratere u grateru è aghjunghjite à u furmulu di 190 gradi, calienta quinze minuti.

Uveremu immediatamenti l'ova fritta per a tavula.

Ova fritta in i pumati in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Piglia u tomate cun l'acqua è secca cun un pappu di carta. Trimemu a cima di u cantu di a cuda è pigliate tutte e carne (septums with seeds). In u fondu di ogni tomate ponu una salcia di latte di crema, u pernatu fette, furmagliu rossu. Allora pigliemu l'ova. Femu cù cura cù u curaghju per ùn dà a gripe. A staghjunalità nantu à u topu cù u salinu è a pepite, posto cada fugliale fugliale in una forma generale più larga o ind'è individuali in i chjuchi. Pudete fà un pezzu per cada tomate invece di molde. Piacà à u pranzu in un furna precalentata di 220 gradi per quasi quinze minuti, o finu à chì a protezzione ansa.

Serviscia u ovu coddu in i tomati cali.

Ova fritta in un bun in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Da i bunteni cut in a cima è ripigghia a migghiara. À u fondu, pour a mezzo una colazione di latti è mette un pezzu d'oliu nantu à una pezza. U pappaghju è u cucumu cutucatu in tazza o capelli sò mischiati da u maone, a mustarda è l'arbe è pane nantu à i bollotti. Da quì sopra, scumpremanu in un ovu, u salinu è a pepite à u gustu. Pusendi u bolli in u fornu è fate a temperatura di 200 gradi finu à chì a proteina hè pronta.

Oghje l'ova scritta in un bun mentre hot.