Acuta Adjika

A l'ora di l'acquistazione massiva sempre u vulete pruvà un paru di novi ricetti è diversificà l'arsenale di a pantera cù fraschetti d'a bocca supplementu. Per l'amatori di i piatti cusì forte, avemu una offerta per preparà l'Adjika aguda per l'inguernu.

Cume una picciuttedda adzhika da zucchini per l'inguernu?

Ingredients:

Preparazione

Squash, tomate rizzu cariscatu, zucca è dolci pumati bulgara sò stati lavati, cut in tordi, tagliatu è disposti ogni unnecessary, è u reste hè passatu per un macinatu di carne. L'agliu hè limpiatu è torciutu ancu traversu una trinchezza di carne o squeezed through one press and put in a bowl separata.

Determina a massa vegetale in un pignate u bife esamelatu è u mette nantu à a stufa. Agghiunisce u salinu, u zuccaru, u pezzu rossu è l'oliu ricruttui vegetali, calene à fracete, stirring, è fate nantu à u caldu moderatu durante quaranta e cinquanta minuti. Cinque minuti prima di a fine di a coccia, fate l'agliu piccu è fremenu in l'acitu.

Apjiqu candu di zucchini dispostu nantu à frasi sterile è u suoru cù cuttuli vitti. Let's cool the workpiece under a warm blanket, girannusi i frasi.

Questa ricetta pruduce un adzhika moderadamente attezzatu. Per agisce più ardenti, aghjunghje una o duie cuccume di pimentu calda cun una piccula slide è una capitula di l'agliu.

Spicy raw adzhika da un tomate

Ingredients:

Preparazione

I pumati, i pimi amari è dolci si nevenu è dà una bona secca, si sparghje nantu à una tagale. Piglià e legumi, sguassate i pedunculli, è i pimenti anu ancu e sali è rottulà in u mozzatore di carne, chì avemu fervente per quarchi minutu. U travagliu cù pimentonce, piacè per piacè guanti di gomma.

A ràdica di u fogliu di i cavalli, cutucchate a pelusa furia, tagliatu in pezzi chjuchi è ancu passendu u mozzatore di carne. Per evitari di lacheria à girderanno meravigliosa, avemu attaccati un saccu di plastica in u moltu di carne.

À a massa vegetale, aghjusteghja u salinu à u gustu, mischjà bienu è dissemiu cunfurmendu cù frasi sterili prevenuti. Pene u tappe è ponu in a fria.

Adjika da pagliaru è l'agliu

Ingredients:

Preparazione

Prima di inizià a preparazione di a pratica, puseria à guanti di gomma. Lavaremu i dolci dolmeni bulgara è cali, è i salva da i pedicelli è i pomi. Puderemu limpià l'agliu è lavaraghju cù l'acqua.

Avà parechje volte torna lugiziunà i vegetarii preparati per una macinagghia carne per ottene a massima omogeneia è a determinà in un cuntainchju esamelu.

Agghiunisce u sali, l'acitu, tutti i spezii, calore nantu à un calore mediu à fogghiu, stirring, è mette l'adjika sicondu i pezzi sterili prevenuti. Facemu turnu i tanninuttu e ci fate guasgiu tuttu sottu à a manta, vultendu i bancchi. Allora pudemu definisce a travagliu in un locu friddu.