I gioielli di ghjuvelli

Parechje persone chì cumprà gioielli di u metallu, si praticà u scantu rapidu è u bordu di una capa brillanti. In u risultatu, u pruduttu perde u so apughjatu originale è ùn pò micca esse usate per purtà leva. In questu questu, i prudutori moderni anu inventatu un novu metallo unicu sottu u 316L d'altru marbre, chì hè ancu chjamatu ghjenui o medica. Oghje nantu à l'articuli di ghjuvillu pò esse u culore di l'oru è u culore di ciuri è decorati cù pedi semipreziosi, stivaletti è bèzii.

Propizziu di u metalu

I giogu di l'aleazione medica anu una gran quantitata di qualità pusitiva chì a facenu una excelente alternativa à i prudutti metallici:

316L hè una alea di ferru è cromu. L'azzione pulitica hè simile à l'oru biancu, è dopu un prucessu acquistenu un glossiness caracteristicu. A primu riunione cù sti ornamenti si spessu prumetti quannu l'orli sò trasfurmati. In l'absentia di i ghjaccii propii, u mastru offere arbe per piercing da l'accultura medica, chì ùn hè micca allergià.

Tipi di ghjuvelli di u circhiu medius

Oghje, l'assortiment presenta una grande ghjisteria, a basa di quale hè l'ingeggio. Braccialetti bracciali assai impressiusi, fatti in a simplicità di e strapelli. I diseggiani spessu combina l'azardu giallo è di argentu, o ancu inseriti di u metalu negru.

Eride stile e circus cù inserti di un corpu di vetru. I Giovanotti offeranu dui anchi dilicati, cusì assai chjudi cù dui o tri fille di pietre. Inoltre, pudete sceglie colti originali, catene eleganti, anelli luxurii.