Cumu pudisce cocurate

Questu materialu aiutà à i principianti o quelli chì vulete migliurà a so prughjettu di culinaria per cocchi per elli è i so famiglie famosi pancakes casani incredibly tasty e sempre in successione. Hè abbastanza solu di seguità cunsiglii semprici, cresce in corrispondenza a propiezioni di l'ingredienti è u risultatu chì certamenti ti piace.

Cume frittura di pancetta affucatu nantu à u kefiru o latti à u frescu (yogurt)?

Ingredients:

Preparazione

Questa ricetta per fà pancakes ùn cuntene oghje, ma u fattu solu sirve u benefiziu di prudutti findi. Sò boni, tènninu, è, grazia à u kefiru o iogurt, sò ancu ritmi.

Per fà una pasta, pour kefir o sour milk in un tastu, aghjunghje u zùccheru, a villeillin è u salinu è mischjà bien prima di dissolvi tutti i cristalli. Avemu poi spuntà u soda di furmazione cù l'acitu è ​​injectu à a masa di kefir. In l'ultima tappa chianchjemu a farina è a pocu appena da a pasta, alcuni a so densità cum'è una crema spazzante agria. Ùn deve micca falla da a cullera, ma solu sia cun piglia cù a massa cumuna.

Ci ponu esse solu per frittura di i pancakes à un oliu vegetale càlata in una padedda d 'altitudine, chì deve esse senza aroma. E stringhje in i dui banchini di u pruduttu annantu à un pianu è sirvutu cù crema aghju, melu, cunfettu o altre additivu à u vostru gustu.

Cumu puderete pancakes delicious with milk without yeast?

Preparazione

A preparazione di pasta di pancakes in u lattu hè cù u trattamentu di u ova di pullastru. Pudemu in un tavulinu è misuranu cù u zuccherinu, i vilance è u salinu à l'omoġeneità è u splendore simplice. Dopu questu, aghjunghjemu un latti in leggeru in l'ovu, aghjunghjene a soda di limonu à u zucchero di limonu è brusgiate a farina tamanta in porghje. A texturizazione di a pasta finita hè stata cum'è una crema aghju fatta casana, è quandu i prudutti seranu magnificu. Sì, per contrari, voi vulete acquistà più prudutti à planificà, è poia ridiscenu a densità di a massa.

Pudemu e porghje chjudi di a pasta dispostu, utilizendu una cullette, in l'oliu di freccia e calvede senza fritte è lasciate a frittura di i frutte per i dui bassini è avè u culore chjucu.