Adjika Casera da Tomate - ricetta

Adjika Casera , cottu da un pumu per l'inguernu nantu à ricetti simprici, sarà una maravigliosa aghjuntu à qualsiasi pratiche in a staghjoni è a riflette cù gustu brillanti è frescura d'estiu.

Ajika, casgiata, da u tomate per l'inguernu

Ingredients:

Preparazione

Dopu avè preparatu tutte e legumi necessarii per adzhika, avemu da travaglià cù u so trattamentu. Ci ponu guanti di gomma è lavate i pani amari è dolci. Allora i rinfriscà di i pedicelli è i castagni di corsi è, se ne necessariu, cutsu in parechje parte da per passà facilmente in l'apertura di u moltu carne. Cumu, i mo pumati, scaffè a parte bianca partita da u ziziu è divide u fruttu in parechji partie. Ancu avemu cidutu a cipolle, l'agliu è a zucca è, se ne necessariu, anch'elli incisione.

È tutte e ligumi preparati, solu alloghju à l'alli, scaccianu u moffermu di carne è determinate a massa in u contenale esmetu. Ughjettu nantu à u focu, fervente nantu à u focu, ferdià, reduce l'intensità di u focu à u minimu è fracete a massa vegetali per trenta minuti. Dopu à u tempu avè passatu, aghjunghje u zùccheru, u salinu, l'oliu vegetale è a mischju Ripristinemu per altru trentà minuti.

Sette minuti prima di fine di u prucessu di coccia, aghjunghje l'acitu, passava per l'aghjunghjenu l'agliu, è mischjianu.

A piglia prestu, avemu diterminatu l'adzhika caldo in vaccini secchi esterilizati, i segellani cun stivi sterili e averebbi cù curaghju qualchì qualità chì si ricolanu.

Home adzhika da tomate - ricetta senza coccia

Ingredients:

Preparazione

Quandu preparava aiuttu da un tomate senza coccia, hè assai impurtante d'avvicinà a preparazione di verdura è pratiche per riduvarà u rischju di bacteria in u pruduttu finitu, chì accelerà u spoiler di u fogliu.

Cusì, lavate cù cura è i prugne, fate un secredu o fate un secolo à purificate per alloghju à a toalla. L'alli hè ordenatu ind'è i denti, puliti, se ne necessariu lavatu è ancu seccu. A ràdica di u piccatu hè sdirmatu da a peddi superba, lavatu è ancu permettenu di siccà. Prima di prucessu di prucessu, i vegetariii ùn deve micca spuntate o mogliu.

Puderete chjappà i pumati per mèttini, sguassate a parti bianca vicinu à u zizianu è passa per una macchina di carne di sterile stante, chì si furmia da culori di l'agliu. Avemu bisognu à chop u bains. Per fà questu, avemu attaccatu un saccu di plastica in a sera di u macinaggiu di carne è, tagliatu a razzi in small fragments, trasmettini à u mozzatore di carne. A massaredda ghjuvata, cullucchendu in u saccu, abbandunà tutti i so lacrime l'olii essenziali in questu.

Mesturà u pumadoru cù l'agliu è u raffia in un cuntainer esamelatu, aghjunghjenu a salanza, u zuccaru, è mettite bè finu à dissolve.

Scappamu l'appiccicate finita nantu à i vaccini secchi prezzi sterili, cupri cun pezzi ebilati è stabiliscenu per a magazzini in un frettu o cantina.

Quantu prestu prestu è diliziosu per preparà adzhika casanu da i pumati - una ricetta simplice?

Ingredients:

Preparazione

Miu è i pani pulizziari è i prugne. Ùn vi scurdate, quandu travagliatu cù pimenti caghjoli, mette in guanti di gomma. L'agliu hè chopped è ancu pulito. Mudifichebbe tutte e vettitori preparati, solu à l'agliu, passendu per un macinatu di carne o ammuffata in una licenziale, stabiliscenu in un pappagallo esmalte è fracete per quinze minuti. Allora pudemu spiegà tutti i spezii, sali è fogghi quattru anni. Cinque minuti prima di a fine di a coccia, tira l'agliu in a stampa.

Scappamu l'appika finita à i cuntenuti sterile, capisce cù tape è aghjunte finu à chì si fretce completamente.