Clock from plate vinyl

Cù l'avventu di casette, è l'ordinateur, i vinti di vinile anu parechji duminii invece, ma puderè truvà una nova e appruvisazioni imprevisente. I so designatori ùn puderanu micca passà per quelle materiale cum'è un disegniu di vinile è creatu colazioni sani di scritturi d'autore, chì smariscenu cù a so bellezza incridibile, è à a listessa simplicità di prudutti è di cunvenzione in l'scelta di materia prima.

In ogni casu, fà un vigore da un discu vinili ùn hè micca cusì difficiue sè sè avà u tempu liberu adattu è un vignetu di vinile innecessariu. Stu pruduttu hè assai simplice in esecutà, è a varietà di materiale per stu travagliu hè unlimitedu. A basa pò esse disca, tile o una paleta di lignu. In quantu a dicurazioni, u nùmeru di opcions hè simplicemente incredibile.

Cumu fà un cronu da un discu viniliu?

Classe maestru per i prudutti di i dilazii di vinili cù decoupage:

1. Primu avete bisognu di truvà un discu di vinili è tarmà l'etichetta. Hè assai chjaru chì l'additivu in u centru hè biancu. Tandu ùn saria più notu dopu un postu indispittìvule, a versione di culori brillanti.

2. U move dopu hè a compra di un muvimentu di vele. Ogni mekanismu di travagliu, novu o vechju, hà da vene cusì, ùn si pò micca esse visibili. Pò esse ancu eliminatu da vechi antichi o innevati di casa, compru indiscriminatu in vendita o simpaticamenti da i vigiliatori. A cosa principal hè chì u mekanismu deve cumpone:

Di sicuru, attrachjà a so attenzione à u disignu di e mani, u reluverete cun decoupage hè un pruduttu delicatu è delicatu, è e flussu massivu di solitu pò vede ridículu. Se ùn ci hè micca pussibule di ricquate mani belle, pudemu taglialli fora di qualcosa - da u stessu platinu di vinile, acrilica, una variante di frecce di u filu di metallu pinta in u filu hè pussibile.

3. Dopu avviamu direttament in preparà a platea pè decoupage. Per fà u travagliu hà bisognu à esse coperto cù solu terra. Pudete utilizà un primu universale d'alkyd, o pittura cù una pintura di acrilica ordine di u culore biancu, ma deve esse nutatu chì l'impiccativu primariu impastatu serà un pezzu maiori, è per questu serà un pocu fàcili per travaglià quì.

4. In questu staghjunu, applià i sfondate. Per fà questu, avemu bisognu di imbulighjà i acrilti per acquistà l'ombrettùra è appliice a spugna à u pianu. Ùn vi scurdate di siccà a superficia. Pudete stà aspittà finu à chì a platea s'assicta di sè stessu, ma hè megliu d'utilizà un secadori.

5. Da u cartulare di dicoupa chjave aghjustò u motivu chì tu piace. PVA hè appiicatu à u pianu, dopu chì un pezzu di u dicofugiu pre-umidi. Da quì sopra hè necessariu di novu appliunà PVA è di scaccià i bombe di l'aire da sottu à u mapu. Pudete fà questu cù i vostri ditte o un sbagliale. Una volta, secca a superficia.

6. Scriviteghjosi scritta bè cumu currettamente di traduzà u mapu di decoupage à a superficia, perchè chì u patronu hè uniformu senza burattie di l'aire:

7. U paper d'arghjentu hè aggratu in a stessa manera chì una napkin di decoupage regular.

8. Scopri cù vernici in trè pilami. Guariscernamu o scrivei figuri, ancu ponu cumprà da a vendita o fete cù i so propria manu da i listessi materiali pussibuli chì ponu esse usatu per fà e frecci. In a nostra classica maestru ci hè un veru cun un dial senza numeri.

9. Hè assai prubbabbilità chì in u travagliu u furore di u pianu (ori ghjusti) hè statu bluccatu da un cartellu decoupage. Hè da esse cututa currettamente, da ghjusta cum'è inseme slicitu a punta di e tagliu è a volta assai. Cusì, u mekanismu di u roggiu si mette u burchju senza sforzu innecessariu.

10 Hè u tempu per stabilisce u reluariu. In l'impuru inseritu in u burcu, aghjunghjemu una lavagna flat è apretisse a nut. U ciclu, se qualchissia, hè stata torretta da volta.

11. Si u mekanismu ùn avete micca u so propiu loop, pudete fà di voi stessu. Per fà questu, cù un adhesiu transparente, risparmisciammenu duie ciclichi è scacciate un filu o un filu finitu trà elli.

12. In casu di necessariu, pudete pintà i flèches in culori cuntrastanti per ùn avè micca persu per u sfondate di u patronu. Dopu chì, in l'urdinatu, pusonu e flèches nantu à a vela.

13 U pruduttu hè prestu, ùn ferma solu per inserisce a bateria è diventa a vostra creazione.