Cumu fà i ghjoculi d'annu?

Chì un annu novu senza una bellezza di u boscu maravigliu, cù cura currettamente cù una varietà di ghjoculi d'annu, chì, incidentale, ùn hè micca necessariu di compra in a tenda, è pudete fà. O quellu chì vo avete longu di fà i ghjoculi di Natale di Natale, ma ùn cunnosci micca. Avà vi dicu. E voi, à a strada, pruvate d'involutà i zitelli in l'elaborazione di l'articuli d'annu, allura i ghjuculi seranu sempre amati, perchè l'hà fattu cù e so mani.

Giochi da pasta salitu

  1. I amici di panificate sapendu chì a prova hè difficiule per dà una forma chjara, perchè cumu fà i ghjocu fora è ancu di l'annu? Ùn ci hè micca sicuru appiccicatu quì, solu per fà un ghjocu d'annu cù e vostre propriu mani, a pani pò esse spissivi, circa à dumiculi, è salati. Pigliate un vetru di farina, a mità di tazza di salitu, un pocu acqua è vegetale oliu è fate a pasta. Sottu ùn hè micca assai finita è tagliata di quelle distinti. Fate à u zitellu à aiutà à fà e mani simplici cù ghjoculi d'annu, cum'è e borse, aghjustate solu chì ùn sò micca troppu grande per seccu per un pezzu tantu ùn hà micca bisognu.
  2. Pudemu in u ghjocu un filu o un pezzu di filu, per ellu ci stacitari, è avemu mandatu u ghjocu per secà. Pò essa seccu in l'aria, chì pigghià 1-3 ghjorni, nantu à una bateria o in un forno di temperatura minimu (50 ° C). Duranti a siccatura, ùn ti scurdate di turnà i ghjuculi.
  3. U ghjocu tutusu asseccu era necessariu di pintar è vernici solu. Pudete ancu decorate cù un perli, peni, cintes di colore.

Lampara in u Natale

Ùn a ghjocu di l'annu novu più inutile, chì pò fà fà facili cù i vostri mani, ma esce quandu un solu di i più amati. Per pruduce, bisognu di culore di carta, tesistenti, cola o un stapler è un pezzu di carta densi.

  1. Pigliemu una foglia di carta culurata à mezu è faciite tagliutti, stendu intattu una parechji centimetri da a punta.
  2. Scambià a carta culurata, a volta in un tubu è in cola a fini di a carta. Apretemu chjusu a lampara da sopra i sottu à dà una forma.
  3. Pigliate una carta di carta più pesante è fà da un tubu di diàmitru ligeramente più chjuco da una lanterna - questu serà u so core.
  4. Fixemu u cartulare è culore cù l'aiutu di cola o stapler.

Per fà a lamparà stà bellu più elegante, pò esse tagghiati di filu o decoratu cù pioggia è scumiglii, è fugliale nantu à carta culurata. E più impurtante, i ghjoculi di l'annu pò esse fatte cù e so mani stessu, chjuchissima è grande, è utilizate à decorate l'àrbulu di Natale è a casa. Per i ghjucatelli enormi, fate un fogliu di carta culurata da a grandezza chì vulemu vede a linterna, fate chjude vare parechje fogli. Ma a più grande di a linterna, u più densu di u core deve esse.

Pelose di peluche suave

Caro "filmu", cullendu scorpi di culori, ogni tipu di perdi è cintes, hè a vostra ora. Dopu tuttu, per fà un ghjovenu di u novu ghjucatu cù i so mani, i vostri riservi venenu in un momentu opportu. Avemu bisognu di rùbbrica di tagliu di diverse culore è di struttura, lapis, tesistenti, sintepon o altre materiale per l'embacchiu, ciumi di satinati longu (se ùn sò micca, da fà facemu i loops manwalment per filamenti), una maquette di cusgitura è tuttu ciò chì trova per a decorazione.

  1. Nantu à u tile, disciuglite cù un lapis u patronu di u ghjocu chì vulete andà cutà. Demu passatu i canteri, affinchendu un pezzu per chì u ghjocu pò esse ghjustu. Ùn vi scurdate di costiglià un oliu di a cinta, per quale quì chjudaranu u ghjocu nantu à l'arburiu di Natale.
  2. Fighjemu u ghjocu, fate bellu pienu cù sintepon o un altru materiale è cose à u tottu.
  3. Scorcheremu u ghjocu cù perdi, perdi è mudelli fatti da un marcatu nantu à u teatru. Se ci era micca ribatura per u ciclu, ora hè ora di fà. Armeremu cù un filu cù una agulla è cusì a cima di u ghjocu di parechji volte, affinchendu un loop 10-15 cm longu. Per fà chì u ciclu ùn vippone in cordi, l'avemu cusitu. In casu di sè st'alzione pare micca troppu complicata per voi, pigliate u filatu, percusce u ghjocu è aghjunghje a fini di u filu.