I Box per soldi da i mani proprii

Oghje, u dirittu hè unu di i rigali più cumuni è, pare mancu, ùn ci hè nunda più faciule ch'è d'avè un billetulu . Ma certi volte vi aghju vugliutu quarchi cosa pocu cum'è un rigalu cumunu. È ùn hè micca difficiule solu, hè abbastanza per avè solu disiu è i più semplici materiali. Cusì, sugnu suggerisce chì fate una casella per soldi cù i vostri mani, seguendu a nostra classa maestra.

Un casu per scrapbooking di soldi - una classa maestrale

I strumenti è materiali necessarii:

Cumplementu:

  1. Per cumincià cù un capu è un puddaru di cartulare, avete bisognu à u cartulare è u paper. Dimensione di carta è cartone, cum'è u principiu di distribuzione di cartuni culuriti è bianchi hè indicatu in detail in a photo.
  2. Dopu, piglià u più grande quadratu (18x18 cm) è avemu dumane. U passu prossimu hè di fà un rinfurzamentu (per specifichi di i posti di doppia) - in più di un bastun specialu, assai ogetti (micca micca un pinneddu, una carta plastica è ancu una simplicità) facenu per questu. Aghjeva una varchicedda da u ghiaccio. U principiu di u foru è di u creche hè indicatu in a foto.
  3. U passu prossimu hè di fà i taglicini è di trimà l'eccessi.
  4. E, finarmenti, ci stigghiamu li cola necessarii cù cola è aghjunghje a nostra casella principale.
  5. Allora tutti i cose più cumplicati sò stati rifiuti, ma hè prestu di prima, perchè sola a mità di a strada hè passata.

  6. Hè u tempu di fà a seconda parte di a nostra casella, è per questu quì aghjunghje è fà un incrociate in u più grande rectangulu di cartuni. Fate ch'ellu hè necessariu cum'è mostratu in a photo.
  7. Eccu un casu avimu bisognu. Avà hè u tempu di cumincià à décorà.
  8. Strette stati di carta (1x9 cm) i pene in u strappu di cartuni (1,5x9,5). U primu passu hè di appiciccate queste curbs doppiu nantu à a scatula (2 piezzu per e parte interna è interna), è cusì una prufessione chì serve com'è manicu.
  9. Pigliate 2 cazzu di cartuni 11x11 è dui cartuni 13x13.
  10. Scambià a cesta di cartuni cù ciule, pegate à u latu incorreu di u carta è si tagghiau e curone.
  11. Doppemu u pezzu in excedente è cola à u cartone. A listessa cosa chì facemu cù u sicondu paru è aghju uttene dui casi neat.
  12. I quadri densi ci cuglionu à a parti tailandese di u casu in modu chì una quantità equivalente di cartuni prughjitta nant'à i canteri.
  13. Hè u tempu di decore a nostra criazioni:

  14. Rectangulu di cartuni 10x20 cm scuffiamu è fate finisce in mezzu - serà una cartolina per i ghjochi.
  15. Avete bisognu à pegà a cinta è a cima di carta - un quadru di 9x9.
  16. Pittura u inscription cù una strata fina di pittura acuarela, pudemu sculaccià un lapis à u bordu è aghjunghje u cartone rectangulu 0.5 cm in più di l'inscription in isse.
  17. I fiori pà a decorazione sò perfetti è ùn anu micca deve cumprà - vi pudete fà. Sugiate nantu à u passaghju incorreitu di u cartulare d'acuarela unipochi fiori grossi è uni pochi di fiori più chjosi, è scaffè.
  18. Scorcheremu e nostri fiori cù una tassella umita. Dopu quì aghjunghjenu u culore à u gustu (a saturazione dipende da u vostru desideratore), è dopu - formatei i petali - a ghjente torna intornu à u lapis o (cum'è in my case) u fustu di u lavapu.
  19. Agghicamu a chjarizza è u voluminu à i nostri fiorità, avemu da cercà circhendu i petali è apparinate i vini, è dopu l'encolherie in parechji è aghjunghje in u centru una straighter o half-bead.
  20. Eccu quì hè u finale: arreorganna tutti l'elementi decorattivi nantu à a cartulina, è appicca a carta in casu.

U nostru casu pò esse facilmente facilità un embiu micca solu per i soldi, ma per altri rigali picculi, è più tardi ùn si ponu perde, diventà un locu di almacenamiento di utfichi utile è piacevuli.

L'autore di u travagliu hè Maria Nikishova.