Cumu dobbilisce un barcu di carta?

L'origami di u prugettu hè u più anticu è assai populari trà i zitelli è l'arti adulti di i cumbirsi di ricciottu di carta . A principalità diffirenza trà a tecnica di origami è altre tipu di articuli di u paper hè chì a figura si compone di una cartula complica, senza l'usu di pegmentu, è com'è u risultatu, se l'articulu hè sviluppatu, avemu torna un pezzu di pezzu.

L'articulu di carta più antica hè, per suprattuttu, a barca, perchè tutti ricurdeghja u piacè di questu divertimentu di i zitelli divertenti di ghjucà - per lancià una carta o cartuni di vapore à u fiumu.

Esempiu di u marcatu di origami da carta

Hè assai facilità di custruisce una barca da u papetu, ma ùn tutti ùn sapanu cumu di fàllu correlativu. Per produlitu, noi hè necessariu una carta bianca di carta bianca o colore. Quandu l'origami di custruisce, hè megliu per seguità u schema detallatu.

Barca da u master class

Per a chiarità, vi mustrà un maestru maestru detallatu cumu aghjunghje un mudellu di u barca da u paper. Pigliate una carta di carta bianca. U tagliu di a partita hè sceltu nantu à u valore desideratu di l'articuli di u futuru, ma pigliemu in cuntà chì durante a fabricazione di a nave, u papetu hè plegatu diversi volte, è com'è u risultatu, l'origami sarà più menu di a carta. Per esempiu, anu usatu u formatu standard A4, a barca ùn serà micca più di 10 centimetri.

  1. À una spada neve, cù un scuru simplice è un pappu sintiticu, disibu una linea verticale chì u separanu strettu à a mità. Serà a prima linea di curpure.
  2. Avà, riguardu à a linea di a curva, doblegate a carta à mezu verticali.
  3. Indica u prossimu assi verticali, ma u markà cù un lapis ùn valenu la pena, postu chì in questu casu a linea serà visibile nantu à l'articuli di u futuru, duverà a so aspettu. Per evitari, cogliu a pianta à quattru volte, fate a linea è ghjustò a volta. Allora pigliammi i dui cantini superiori è aghjunghje à l'assi verticali quì sottu in a figura. I linii rivoluntati chì avìanu deve esse curati bè, per questu quì li linii di curvatura resultanti deve esse curati bent, per questu hè megliu utilizà un algidu solidu, cum'è un cutidianu di carta.
  4. Sottu i reguli bent sò una stata duppia libera di carta. Prima prima a strata superiore, torna curreamente cura a linea di curvatura.
  5. Allora fate u listessu cù u bottu.
  6. Ora cuminciamu à revelà u triangulu resultanti da avà.
  7. U triangulu apertu hè inturnutu in un quadru chì l'angle angulari sò situati à u centru per falla cù correlate, orientendu sicondu u dibellu. Allora accurate i rinculi di una tira sottu à e altri rinaghjii.
  8. Avà lasciemu a mezza punta à meza, u mette nantu à a fonduta nantu à a basa di a figura, è i so ringii suprani è inferiali sò cumpatibili.
  9. Inoltri, aghjunghje a parte rimanda da u reverse so chì un triangulu isòcelule hè formatu.
  10. Avà avà apertu u triangulu da u fondu, sparghjendu a parte laterale in i bandei.
  11. Dopu avè apertu a figura, avemu untu i rini più bassi, avemu un quadratu doppiu.
  12. Avemu da piglià in u quadru resultanti è cun cura, per ùn mancari l'articulu, stendi i cantieri superiore di a figura à i bandieri, facistendu u cantu di u barca à u stessu tempu.
  13. Fighjemu a figura è avè ottinendu un origami nativu dispunibule, ùn deve a modificà a manera di pocu.
  14. A nostra navi era più stabilu è bellu navigatu cù u flussu, senza vultà, dà u fondu di a forma di u diamante.

Finalmente, a barca da u papieru hè prestu per andà per un passaghju animale per u rapidu flussu di u fiumu.