Stand for eggs

U big holiday di Pasqua ricupa tutta a famiglia à a tavula è e donne anu da preparà oghje di vacanze in anticipu. L'atmosfera pò esse creatu cù l'aiutu di una struttura interessanti di stampa è i decorazioni. Per esempiu, stand for eggs cù i so propri mani pò esse fatte u ghjornu prima cù u zitellu è à u listessu tempu si divirtissenu. Bè beddi ovu di Pasqua si sò fatta di una gran varietà di materiali: da u tile, napumi, di carta è di materiali naturali, u pianu di ghjuvatu per l'oye avessi interessante.

Stand per un ovu cù i vostri mani

Avemu suggeru chì pruvate à fà una versione simplice di un cordone di carta. U tissu è simplice è puderà fà tuttu u travagliu cù u zitellu. Per fà un stand un ovu, bisognu:

Avà cuminciamu à travaglià nantu à u ovu nantu à i nostri propri mani:

1. À e vilhe di u circhiu di cartuni, trasfurmà un numeru sferenti di toti.

2. Cut the pieces from the cord. U so numeru hè uguali à u numeru di fori minus una è divisu in a meza.

3. Tagliate e pezzi in borsi chì si trovanu un oppostu à l'altru. In l'ultimu attrezzu hè bisognu di inserisce a fini di u skein cun un cordone di carta.

4. Avemu da principià per tene. Tesi di u stand sottu à u ovu hè cum'è di tene un cesto. Tempu passanu a corda appena sottu e sopra i segmenti.

5. Quandu l'alte precisu hè ghjunghjite, avemu chjude u fini è cumene in ghjiru.

6. Per addisce è amparà u fondu, fate un capu di tavuli di carta corrugata o altre material improvisu. Piuma di cuddeti, stivelli di servilluli o qualsiasi altri decorazioni.

7. Décorate a cestera pò esse bunny bunny. Per fà questu, piglià un pezzu di teddu di forma rectangular.

8. Dice à a mità à u longu culu. Cumpliquemu i fini, cum'è mostru in a photo.

9. Da elli, facemu spavini, solu per appuntamentu un pezzu di filu. Pudete piglià una cinta.

10. Intornu, mette un pezzu di rinfrisci. Puderà a lana sinterizata o ordinale.

11. Teguemu u pezzu di u tela.

12 Allora accumincia à torce a punta più bassa.

13. Fold, cum'è mostru in a foto, è formate u corpu di un cunellu. Pudete lasciate cum'è è, ma pudete ancu fà una panzetta cù l'aiutu di un filu. Per fà questu, simu ligami dui rini più bassi cù un filu.

14 Questu hè chì u nostru standu di ovo pare cusì:

15. Cumu necessariu, pudete piglià u manicu per a cestera. Per fà quessa, stalla un pezzu di stringe è aghjunghje da una parte di u cesto. Dopu, avemu principiatu à vende un corpu di carta in una spirale. Fixemu a seconda fini. U nostru stand di ovo hè prestu!