Borse di Pasqua cù i so propria - una maestru maestru simplice

In Pasqua, sò generalmente scambià duminii dritti - krashenkami è ova di cioccolata. Questi rigali ponu esse presentati in paesi originali originali. Ogni sacchetti in a forma di cuniglius cute sò stati apprizziati da i zitelli è di l'adulte. Avemu suggerutu chì avete un bagagliu di uovo, seguita da a nostra classa maestru

Facemu cunfitturi di Pasqua - cuniglia di i ovi cù i nostri propri mani

Per a fabbricazione di sacchetti di Pasqua ci vole:

Prucessu di travagliu

  1. Facemu un patronu di un saccu - aghjustemu un pezzu di un saccu di un carta, è dettagli ancu di un musculu, un nasu è un ore.
  2. Un rosa rosatu sensu di pene hè duppià u riparà u patru di u saccu nantu à questu. Scudemu a saccheghja nantu à e ligne è ghjustu.
  3. Da u lume giallu hà sentatu avemu chjappà u fogghiu di u rabbitulu.
  4. U nasu è i dui orecchjas seranu tagghiati da un pianu rosa.
  5. À u dettagliu di a sacchita accurtevate infurmazioni di e gricchi cù i filamenti rosati.
  6. À u dettagliu di u caprettu di u cunellu, cosciamu i fille d'occhiu cun filamenti nìvule, è cù un filu rosatu chì avemu alluminatu u nostru u broddu a bocca.
  7. U focu amarlu lumi u fioccu à u dettu di a borsa.
  8. U dettagliu di u saccu duverà dui volte è cusì i filamenti rosati cù l'arechje è i mariti. U spaziu trà e spiche ùn serà micca sputatu - à traversu quandu avemu duvitatu u saccu cù dolci.
  9. Pute u candami è i uova di Pasqua in un saccu, piglià una cinta ligera gialla è ligà l'armati di u cunigliu.
  10. U bordu di Pasqua hè prestu. Pudete fà unepochi di sacchetti di Pasqua di sentite di parechji culori, perchè tutti quelli chì venite à visita in Pasqua, anu un rigalu pocu prisenti.