Watchband per u to watch

U reloghjuggiu oghje ùn hè tantu usatu per sapè à u tempu, quantu sò adornamentu. Ma vede, l'accessori ghjucà un rolu significativu à creà una certa impressioni di una persona.

In ogni casu, ùn solu micca a marca di relazione, u disegnu di scalinata, ma ancu u dettagliu chì negligentamenti miss out of sight - a strap on the watch hè impurtante. Ci hè questi cume una correa ùn hè micca assai successu spoiled the impression of un modellu assicurativu stupidu, è vice versa. Hè a strap que largamente determina u stilu di u mudellu sanu: in moda, classico, sportiu, eleganti.

In a classa maestra avemu duvutu offre l'opzione di cumu per fà una correa di stile cun vigore cù u vostru propriu da e tissuti. A strap will be a great gift for your beloved man, and si fà da i filamenti più brillanti, trasfurmà u vostru propriu watch.

Cumu fà un corpu di watch?

Per u travagliu, avemu bisognu di circa 15 metri di corda sulitosa, tesistenti, ligne, cinta métrica, latch è u reluariu stessu. U numaru propiu di corda curvatu chì serve com'è materiale per fà a bracelita depende da u vostru maniche.

Allora, mettite sottu à u travagliu:

1. Guarantemu circa 20 cm da a fine di a corda frenu, ma l'avemu micca tagliatu, per chì avemu bisognu di tena un bracciale cù a corda entera, chì hè impossibile per calculà accurately l'usu da cuera. Facemu un loop in u primu travagliu per fà u travagliu.

2. Pranu nantu à a corda un vigore è determinate a larghezza di a bracciale nantu à a tene di u polu. Eccu avemu bisognu di misurà cumu accertamente, postu chì a bracciale hè duvolu esse densu è ùn prubabilmente micca di pudè arriguà, ma per ellu stessu dependa da a corda tissu. Hè prudente di fà un pruduttu in a larghezza di a bracciale à 1 cm. Dopu a misurazione di a longa dumandata, mette in a seconda attitudine è eseguisce u soltu ciclu. Ci ponu esse scopi da l'estremità sottu à u pezzu oppostu.

3. Cumminci a piglià un brazzuletta. Da a fine di a corda facemu da u fondu u primu ghjornu in a parti di u fronte. I fini fà una volta à u side wrong.

4. Crosche a fini da u parte incorrecte, è fà un noose aghjunghje una corda estrema, piglièndulu cù u ghjustu contru. U secù finale resta in a cima di a bracciale.

5. Pigliemu u filu sottu à u fondu è aghjunghjenu a riva da l'altra parte.

6. Aghjustate, trasmissu u filu finu à u fondu, è da sottu à u fondu pusteranu u ciclu à dui corsi mediani.

7. Avemu sempre à tumbà finu à truvà à u dialettu. Avemu pruvatu di piglià a bracciale cù u so fiore, in quale casu, hà pussutu una forma dura è bella.

8. Havi ughjettu in u locu duva u marcatu sarà situatu, appughendu à strette a parte finita di u bracciale è dete passà a cuerda sottu, a purtemu à a seconda parte di a pulse.

9. Avemu sempre a tenegliu bracciale di listessa manera di l'altra parte.

10 Quandu l'aghjustatu u bracelet, cutà a corda, sighendi da a cuda cun un marghjulu di pezzu è u purtonu trà i braccialetti rigalamenti stretchi da u bracelet ferite nantu à u side wrong.

11. Passemu à a cumplizzione di u travagliu. U ignitier cauterizza l'affucati di i cordi per ùn esse disintegratu, è l'avemu omplate sottu à i medii loops di a bracelita already braided da u parte incorrecte.

12. Quandu ci hè una cuda picca, l'amuiscamu trà i loidi.

13. A cordara casalinga fatta fatta di cordami hè listessa!