Rose di carta

Per fà roses da u paper (inclusi u cartulina fustigazione), avemu bisognu di u minimu di materiali, chì sò chjubbati in ogni casa - un cut of paper è cola. U papetu deve esse elettu chjamatu quantu pussibule, ma ùn deve esse micca cartuni, ùn pò micca esse bè è bè in bè. Ideale per questi scopi hè un tagliu di u culore di culleghje di u wallpaper, una bella florestra hè acquistata da u wallpaper di brillanti russu è di Borgogna, pudete puru pruvà cù u culore crimson. U tagliu di u cuteddu dipende da a grandezza di a rossa pianificata, pigliammo u paper 15x15 centimitri per a chiarità, ma in u scrapbooking sò spessu usi fiori di tarri dimenisioni più chjude, cusì avemu recommandé piglià una carta di carta micca più di 10x10.

Cola pò utilizà u PVA più cumuni, ma se u paper hè troppu densu, pudete piglià "Moment", hè più tenacious è rapidamente graspite. Avemu bisognu ancu un scuru simple o un penne di bola, pudete piglià un markatore, cum'è una scissors spagnata, ma se ùn pudete micca aduprà, pò fà l'abituale.

Dopu avè preparatu tuttu ciò chì avete bisognu, avemu a travagliu.

Rose di carta: master class

Cunsiderate a manera di fà una rosula di carta:

1. A prima cosa chì avemu fattu hè di un schema di rosati da u paper. Facemu stu diagrama in a forma di spirale nantu à tutta l'aria di u fogghiu.

2. Dopu aghjustemu u prugettu in secca à u spirale planificata cù una scissors scissors.

3. Avà pigliate a tinta o a pintura hè russa scura, o megliu ancu un culore di borgogna è pittura nantu à l'arghjintedda di u spirale.

4. Aghjustate, avemu di plegà a riva di u filatu di u corpu in espirale in galla, facenu un picculu fogliu, solu uni pochi millimetri.

5. Avà accade à u più interessante è à u stessu tempu u travagliu più accusante - accuminciamu a torce u paper rose. Attruvamu u paperu in una spirale intima, quantunque pussibule, se per negligenza i rotuli di carta, ùn hè nunda terribili in questu, se a lacrimuna hè notevuli, quandu si ferma naturali è ùn deverà solu a nostra rosula di carta ancu più naturali.

6. A cuntinuà à torce u spirale, acchiananu a frasa, facenu più naturali - dà l'impressione chì, vicinu à u core, a rosula ùn hè micca dissolutu cumplessu, è i petali estremi sò digià vicinu.

7. À a fine di u spirale, tirau u circhiu di u rolu, questu, u mezu di u spirale, questu serà a basa di a nostra rosula.

8. Pogeremu un coghju una gota di cola.

9. Avà ciavvi currettamente a rosula à a basa, pruvatu per fà micca senza sforzu, senza spoiling a so forma fragili.

10. A stu puntu, a nostra rosula hè di carta. Dopu avè fattu parechji più apprezzamenti cù i stessi culori, pudemu dettu una carta di salottu, un album per i fotografichi o simpricimenti fà un pannisu originale nantu à u muru.