Ripùdine di tuja per cuttings in primavera

Per creà un spugliale intelligente in un locu di a casa di campagna, pudete aduprà un tuya chì hè senza pretensioni è crescente in a nostra zona, è hè resistente à i malatie è à a contaminazioni di l'aire. Sta pianta, chì hè vinutu per noi una da l'Asia di l'Est, hà longu guadagnatu u cori di i ghjardinari è di i paisaghjì disinatorii, perchè da ellu cù l'aiutu di a poda hè pussibule creà creazioni sculpturali.

Per ottene un grande numedu di mudie è creanu scultevi viventi incredibile o fezziunate, pudete fuglià e pezzu tailandese. Ma questu prucessu dura un pezzu assai longu è frà sementa è una ghjovanu nova pò piglià circa 6 anni. Per accurtà cusì, utilizate a ripruvazione di thuja cù cuttings, chì si sò rializati in a primavera - preferibile in April. Questa ora di l'annu hè u più adattatu per cugliera di e taglicini di tutti i tipi di piante.

Trimati di corta

Per aiutà e piante forti, i risultati i più prudutti sò scelti. Pò esse ghjovani o semi-mature. Un mumentu impurtante in stace hè a presenza in a rame cutjata di un tipu "talellu", chì hè a leggeria vechja necessaria per una bona razzi di una pianta nova.

Per aiutà un talone per un talone, u vaghjime hè scaricatu da u zuccadoru da un mumentu forti in a direta opposta à u crescita. Se ùn pudete fà micca cusì, pudete tagliate l'articuli cun un cutidianu filu.

Dopucimu tutte e tagliati sò pronti per lavurà i 2-3 cm da l'aghjunghjenu è u situate in un dispusitore di acqua per 2 ori, sottumandemu mentre chì solu una pera nua. Dopu à questu, u cuteddu pò esse trattatu da Kornevin o una strumenta simule è seguità à cultivà.

Aghjunghje in intensità u corpu ùn deve esse abbastanza, serà abbastanza per sminu à u locu per un cimitù centimuli è densamente compactu a terra à u circondu. In questu locu ùn ci vole micca aghjunghje, perchè pò esse curruzzione è spoilsi a pianta sana.

Riproduzione di thuja in primavera - terra

Per i radicali di i cuttings nichi una terra solitaria è nutritiva serà necessariu. Hè megliu aduprà una mistura in proporzioni ugguali di arena, turba e humus. Per accuncià u sistema di ràdiche utilizate casketti di legno, simile à quelli chì sò solu a simplicità di ligumi. Cumu a pianta sviluppa, ogni individuu hè trasplante à una bagnera separata, è se ci hè un bon babbu per l'invernu è in terra aperta, ma questu ùn hè micca fattu prima di un annu dopu.

Cura di i pianti posti

Per riimplantar sauvignon casque in primavera in casa, era bisognu di ricurdari chì per un bonu creatu corsi necessitanu una humidità assai alta - circa u 70%. Arricivate è mantene aduprassi in u livellu adattatu senza una tappe speziale ùn fate micca successu, è perchè dunque avete aduprà un mini-picculu o un invernamentu fattu di film trasparenti o vetru.

Immediatamente dopu chì i pianti sò piantati in i tratti (spilled by permanganate di potassiu) sò, sò spurtati da cura da u pistola spray. Avà avà esse fatta cum'è un abbituziu, è movimenti i casi à u locu induv'ellu ci saranu lampatu di u sole da l'acqua, perchè hè assai necessariu per a sviluppazioni di e piante. Eppuru ùn evitari rai diretti di u suli middaye - sarà periculoso à i pianti novi.

Tuya amarà a terra umda - ma micca pour le. Hè megliu dà l'umidità necessaria à a terra è à l'aria Aduprà a pulitura, chì annunziarà u risicu di u basu è a decadenza.

Dopu avete invernu in un locu frescu, i casi cù i pianti sò purtati à una veranda cusida è cumincià à gnegliate a calore, crescendu in modu constantemente u tempu chì u piobu di a casa hè stata aperta. Dopu un pocu di un certu prucessu daveru, u refuggiu pò esse sfuciutu, è in Augustu hà postu i pianti rinfurzati in a terra aperta.

Dopu chì u thuya hè in u senu di a natura, hà bisognu di regula regularmente micca menu ca in un invernu. Prima di l'iniziu di i ghjàllii, i pianti sò aghjunti cù lapnik, serratura è un antru materiale naturali, chì puderà invaghjà sin iperazione à i ghjovani oghji in terra aperta.