Lobelia - cultivazioni

Lobelia hè una piatrania decorativa d'un annu, cusì amata micca solu da i ghjillani è i ghjardinati cun più impiegati, ma dinò per i citadini chì decoranu u so balcariu cù fiori in l'estiu. Cù cura adattata, a lobelia hè capaci di recompensarle cun un capuzzu fiore, duvere cum'è una pianta di a tarra, è decoru u giardinu o un balcuni cù armpiti ricchi chì pendre di velli è e macchi. Scupremu per crescita di crescenu.

Sementi è piantazioni

A lobelia chì cresce, in particulare in u stadiu iniziu - un'infruitu impurtante, è u cultivo di lobelia da e zitelli - hè un saccu di ghjuvintì chì precisa una certa skill. U fattu hè chì e sementi di sta pianta ornamentali sò assai sgradati, anzi priocanu a polvera. Sò venduti in paesi diffirenti. A più piacevule per a simenza, in particulari pà i principianti, seranu i graneddi chì sò furmati in granuli. Una pellet cuntene parechji pezzi di sementi. Da creta un gruppu sanu di colti dolci. I Seeds chì sò venduti in una borsa di carta, per comodità è uniformità di a pianta, hè megliu metterà solu cù a sà, è poi à a simplicità in terra dispostu.

I sementi di lobelia per a crosta si prestu da essa chjappu da a fine di ghjennaghju. Sì pianu i pianti in March-Abril, a pianta accumincia a fiorta più tardi. A sera hè realizata in un primu eccettu per i fiori. U tarritoriu deve esse chjude è lume. Prima di cuntrullà i sementi, deve esse bè rinfurzatu cù l'acqua calda. Per queste scopu, hè megliu l'utilizà cuntenenu scarce. Trasfirige di semi grani picciotti à u pianu per a pianta pò esse fattu cun un pappu humitore. A tali pruduzzioni aghjunghjenu dinò gruppi gruppi.

I pianti pezzi sò micca sprinkled cù a terra. Per impediscenu à u cumunu eterna da asciucà, è ancu di mantene a temperatura constantemente, i cuntenenu cù i làmpianu sò cuparti cun un film o vetru. Per impediscenu a furmazione di u moltu, hè necessariu di ventilà una volta o duie volte u ghjornu, i paleti. Hè necessatu puru di seguità a furmazione di u condensatu. Grandi gocce ponu chjamà a so mansa in a tarra, chì complica in quantu a so gjirma.

I Seicrali figuranu nantu à u terzu - sittu ghjornu. Oghje i risichi deve esse assai attenti, chì i vegetali microscòpichi sò assai gustosi è fragili. Aduprate per questu scopu, o una cullucata di petra cafè, o una siringa cù una labulla.

Trasplante è cura di i pianti adulti

Quandu i primi fogliopoli reali parevanu, ci vole à diving. U traspurtanti sò prudutti di tene in gruppi in cunti di tippi plastichi o altre cuntenienti adattati.

I cundizioni per a cultura di lobelia ùn sò micca cusì severu. Ùn pò ùn caghjunà u sughjornu di u Cum'è a Terra, i pianti caldi murenu di questu, e foglie fournie cù un regnu insuficu. Cusì, l'acqua duie volte in un ghjornu in a mattina è a sera, in particulare in l'estate sicondu è caldu. U riabilimentu inadecuate di a pianta ùn finisci di splendida. À e malatie, a lobelia hè ancu stabile. Solu l'acqui erettu pò arruvinà. In u staghinu di a cuneta, l'essecizione eccessiva pò purtà à a furmazione di u moltu.

In a terra, a lobelia hè una pianta dopu à a fini di tutti i ghjàlli. Plantu in i gruppi, cum'è cù l'immersione. A lobelia ciutante dura finu à a fine di u vaghjimu. A lobelia florealizzante in u giardinu è sopra u balaghju hè una veramente decorata. E, prima chì simu piantini, più longu u piace à l'ochju. Lobelia ùn averebbe fertiliscia micca più di 2 à 3 volte durante l'estate. Per fà un capu di fiori fiore, a pianta hè picchina. Comu prischipyvat lobel, cunnosci ancu qualchissia un jardinero principiante. In i rimi chì anu aghjustatu a longa necessaria, pittinava a cima di u spruta per evità a furmazione di longi zicchini. È e varietà di l'avocatura ùn pinchessi, è si discienu liberamente da e cecchino.

Riproduzione

A manera più faciule di ripruduzà l'aria hè pianta da e zitelli. Ma se vulete, puderete sceglite a pianta più bella è forte è trasplante per l'inguernu à un pote, pigliò à a casa. In a primavera hè necessariu di cutà u cantu giustu di cuttings è raghjone in u territoriu. Questi cundizioni simplici ùn sò micca difficili per osservà à tutti, ma tutta l'estiu, i vostri ochji fighjanu in cuntenente fiori brillanti.