Saigon, Vietnam

In u mondu ci sò assai posti incantevuli, ùn era u tempu è l'oppurtunità di visità almenu una dicina. Per una persona di cultura europea, e città esotica di l'Orienti sò di interessu particulari. In più di siti culturale impressiunanti, i resorts brindà l'uppurtunità di rilassate è rinfriscà. Ùn serà micca avutru in a cità di Saigon in Vietnam .

Cità ​​in ambientale in Vietnam - Saigon

A cità più grande di a repubblica si trova in u sud di u paese, nantu à a riviera di u fiumu Saigon in u delta di u grandellu Mekong. Hè una pusizzioni vantavevuli chì aiutavenu a cità diventenu dopu un portu impurtante di l'Asia Sudue.

A storia di u stabilimentu ùn pò micca esse chjamatu antica. Accumincia quasi trent'anni quandu u paese di pesu di Prei Nokor, situatu primu in u territoriu di Cambogia, hè stata fundata à a terra di Saigon. In ogni modu, a causa di a guerra, un gran numaru di refugees di tuttu u Vietnam principiavanu à pècure. In seguitu, un paese di prossimu rapidu era ricunnisciutu com'è cità è i vittite vittite chì anu cunquistatu stu territoriu sò cambiatu in nome Saigon. In u 1975, Saigon in Vietnam hè rinite nome a cità di Ho Chi Minh - in onore di u primu presidente uitu Ho Chi Minh. True, in a vita di u ghjornu di u vietnamita chjamanu sempre a cità Saigon.

L'atmosfera di a cità hè spiciale. A multinazionalità è a storia, di modu naturali, anu postponatu u so impronta nantu à l'architettura. In tuttu, ci sò edifizii di sfarenti stili, vicinu à l'altri: i classici vicinu à i Cinese, l'Europa uccidintali è l'scola culuniale - incù a Indochinese.

E, sicuru, ùn sò micca raccolari cinghjali à u celu.

Ricertamenti, Saigon hà attivamente develu per u flussu di l'investimenti stranieri.

Saigon, Vietnam - ricrezione

Sicura chì i più arrivatore in Saigon facenu visita di cummerciale. In ogni casu, parechji visitatori visitate a metropolis per u turismu. Ci sò parechji monti interessanti, monumenti storichi è religiosi. Accuminciate una visita di a cità hè cunsigliata da u museu storicu, chì a so presentazione presenta a storia di a cità è u paese in ogni stadiu di u sviluppu.

Un passaghju cognittivu pò esse continuatu à u Museu di a Rivuluzione è u Museu di l'Histoire Militar.

Assicuratevi di visità a pagoda più antica di Saigon - Giac Lam, induve pudete vede 113 figuri di Buddfu.

Ùn ignurà a Pagoda di l'imperatore Jade è a pagoda più grande di a cità - Vinh Ngyem.

L'influenza di a culunizzazione francese pò esse veduta in u centru di Saigon, induve a Cattidrali Cattòlica di Notre Dame, custruita in u 1880, hè situata.

Di solitu, in una strada europea, parevenu un specie splendidu di u stili coloniali - u Palazzu di Reunificazione.

In cerca di l'inusual, a ghjallina à i tunelu di Kuti, situatu in u stessu quartu. Tali tunnelati sottumessi èranu usati da partiggiani durante a guerra di Vietnam per contru l'armata americanu. Ora una di l'excursioni più populari di Saigon, Vietnam, hè urdinatu quì.

In più di i passaggi cogni in a cità, pudete diventisce solu per divertevi. U turistu di ogni età prumova i mumenti brillanti in l'acqua parchi "Saigon" o "Vietnam", u parcorsu di divertimentu "Saigon Wonderland". Pruvate a bellezza di i piatti pittorescenu è i pratiche rare è hè offru in una di e più attraziali in Ho Chi Minh - u Jardinu Botanicu, fundatu da i colonialisti francesi in u 1864.

Fine ricordi sarà dopu a visitazione l'ingrossu grandi riserva turistica di Ki Hoa, situatu vicinu à u lagu pintu. Yachts, attraversu, funziunamentu in teatri aperti, l'alimenti in cafes è ristoranti sò offriti.

In a cità portu, u cumerciu ùn pò micca solu esse sviluppati. Molti turisti sò cuntenti di gastru soldi in u mercatu famoso di a cità - Ben Thanh, induve i ricordi è i frutti è u pezzu esotice sò venduti.