Milla Jovovich hà datu una entrevista franca nantu à a so figliola

A vita di un "criaturu star" hè una prova difícil. Se u mudellu o attrìlla entende cusì crescenu ciò chì significa di vive da e règule di l'adulti, da automaticamente priva di l'oppurtunità di avè una zitella felice.

Appressu chistu era u casu cù a giovane Milla Jovovich a l'alba di a so carrera. Avà l'stella ùn vole micca à a so figliola per passà da listessa manera dura di prucessa è di decepzione.

In una entrevista recente con reporter, l'attruttiva cuntestamente parlò di a so visione di a futura figliola, chì hà statu pocu successu debuted in u filmu "Resident Evil: L'ultimu Capitu". Milla ùn vole micca à ripetiri a so spettazioni negativu di a prima crescenza cù tutte e circustanzi agràguli:

"U mo travagliu in a industria di a moda era assai difficili. Aghju fattu assai scummigghiatu azzioni, ghjuratu di i mo parenti, si era ative è cunfidenza solu perchè cuminciò à guadagnà soldi prima è hà senti u gustu di pupularità. Imaghjate a situazione - ùn sò più di 18 anni, è avete tuttu ciò chì pudaria sognu. Aviu a me propria casa, car. À ogni parte, aghjunghje è ricevenu un accolta cume, i prublemi cù alcoli. Sentì chì a vita ùn hè micca persu interessante, perchè l'aghju vistu tuttu è hà spertu sempre - Pensu chì pudete murite in pace. Ùn vogliu micca questu per a mo figliola! ".

Trastevere o propiu?

Ùn hè micca piacevule à Millet per vene cù a so figliola Ever Gabo. Quandu u zitellu era solu 5 anni, hà dettu à a stella mamma chì vulia andà à l'attrice. Milla pruvò a resistenza, ma senza cumbattimentu:

"Aghju ricordatu chì l'aghju dettu, in prima, dìssenu, avè sappiutu leghje e scrivite. Ma u mo figliolu ùn pinsava di rinunzià. Mi pare avè chì i mo osterni facia più di u so motivu per successu. Aviu avutu rinunzià è l'abbanduneghja a voce, ballà è assiste à un cercolu d'attu. "

Paul Anderson si spiava à invistiscia a so famosa figliola, Sempre Gabo, per sparà a traccia finali di Ambrell Corporation. In prima, a zitella era supposed to play a young Alice (heroine Jovovich). Milla ùn hè micca impurtante, ci era solu travagliu per un ghjornu, è nisuna rèplica.

Leghje ancu

Ma in u prucessu di travaglià nantu à a film, i piani cambiati - a zitella hè pruvata per un rolu seriu cum'è unu di i villani principali, a Reina Vermina. Oghje hà passatu u casting cù altre candidazione è avete un rolu.

"Aviu preoccupatu perchè aghju fattu capisce chì e prucessu cù soldi di e soldi di una picciutta di 9 anni ùn pò micca esse indurendu. Oghje pruvate numerosi cuntratti, ma ricu tuttu. Ùn vidu micca a mo figliola cun un mudellu, hè un modu simplice è periculusu. A zitella avissi duvutu a zitiddina più ordinariu, appena, permettenu di piglià una educazione, è solu da diventà un adultu! Ancu s'ellu ùn intervenenu micca cù a so autore realizazione. Se u so avvena hè a professione di l'attore, ùn avemu micca drittu per vultà ella di trasfurmà in questu direzzione.