Harvey Weinstein si dichjara fallimentu

A Cumpagnia di produzzione Weinstein Co., chì appartene à u scandalous Harvey Weinstein, hà dumandatu à esse dichjaratu fallut. L'affari nantu à a vendita di l'affari di l'antica produtore di film, chì pudaria salvà à Harvey da u colapse finanziariu, si sfarinzia.

Cumpusinu vantavevule

Dopu à l'accusazioni di l'attrìzii di Hollywood, u centru di u filu di l'impurtante, Harvey Weinstein, in l'assetu è un grandi scandalu chì anu influitu micca solu in u mondu cinematograficu, ma mostra a cummerciale è a industria di a moda, Weinstein Co., chì u fundatore principali era u pruduttore è u so frère Robert, andò in u fondu.

Harvey Weinstein

Harvey saldò di u cunsigliu, ma chì ùn hà micca aiutu. Debt Weinstein Co. Ltd ammuntava à micca menu di 225 milioni di dolares, chì smuvia micca solu Weinstein, ma ancu l'accolta è l'impieghi di l'impresa, ma a chance per a salvezza era ancu quì.

A compra di a cumpagnia interessata investor-bilionaire Ron Berkle è Maria Contreras-Sweet, chì guidò l'amministrazione di picculi sughjetti sottu u presidente Barack Obama da 2014 à 2017. Eranu pronti à cumprà un attivu per 500 miliuna di dùvi. Dumenica, i cumposti ci diminuinu u trattu.

Maria Contreras-Sweet
Ron Burclay
Leghje ancu

A vendita bloccata

Croce nantu à u cambiamentu di u patrone Weinstein Co. U Attorney General Eric Schneiderman. Quandu u New York Times informa, l'uffiziu hà dettu chì, si i prughjetti di a cumpagnia volte esse in altri mani, pò privà Harvey Weinstein di numerosi vittimi d'assetà di una compensazione digna è dignità.

U fattu chì i novi pussibuli pussibuli prughjettanu di creà un fundu di 40 milioni à pagà i accusatori di Weinstein, è u fattu chì a maiò parte di u novu prugettu di direttore hè una donna, ùn ùn cunvince Schneiderman.