Cume fassi pastelli per ùn avè micca bè?

A volte ancu anziani anziani in fronte à u prublema di pasta di pasta fatta. E si qualchissia rimesse a so prima prufessione culinària, l'incidenti quandu si corse u pruduttu - hè l'abituale è spessu per sceglie a partioni per l'appuntamentu hè necessariu, sguassate fora da l'arbalète macaroni coma.

Oghje, vi cunsiglià per cogliu a pasta per ùn avè micca persu, guardianu a forma è seguità friquendu ancu dopu à a rinfrescenza.

Comu manciarà a pasta in una puchina - ricetta

Ingredients:

Preparazione

  1. Prima di tuttu, avete bisognu di sceglie un panu di u vulumu correctu. L'opzione ideali per fuglià un fasciu standard di prudutti di 400-500 grammi serà un pane in u volumu di cinque litri. Hè da esse posta di l'acqua per dui terri, è poni nantu à una cucina per fogghiu.
  2. Ci hè cunsigliu per l'acqua di u mari, dopu l'apparizione di i primi signali di fracassi. À u listessu tempu, unipochi di cuccagna di girasole o d'oliu d'aliva hè aghjuntu à a panna. Questu truveru chjucu ùn sfranza i maccarruni di vultà, ma a cundizione per quessa cuntinueghjanu à preparalli apposta. È per questu, u pruduttu deve esse spurtatu in un dispusitore cù l'acqua salata è l'oliu ebbu, è finu à chì l'acqua furiate repetitamente, intensivu, ma spende mentri.
  3. In casu di viatu, suspettava è eseguiu a pasta, sottumessa in acqua di feriu, mischjianu - elli cù probabilità assicurativa si faraway è fugliate à i mura è à u fondu di u bastimentu.
  4. A pasta di cucina si deve esse cum'è a cunsigliata da i pruduttori di u pruduttu, ma per un minutu più menu, questu, à u statu di al dente. Allora ùn turnaranu micca tantu blandchi è si mantene a forma megliu.

Cume a tagliate a pasta per ùn avè firmatu?

  1. Oghje, pudete truvà cunsiglii annantu à a bisognu di rinsignà a pasta dopu a coccia, per lavà a superficie di fècula. Ma in stu casu, ùn solu chì u fècheru hè purtatu, ma u gustu di i prudutti, è a temperatura di maccarrinu, quiche duru è diventanu proprietarii, sani e perdiri forma.
  2. Prestu, pagliaru saldutu bè da esse scurtati à un colatore, parechji volte inghjiu bonu, fate un minutu annantu à u pappu è torna à a pane.
  3. Se a pasta sarà sirvutu à a tola immedatamenti è senza salsa, pudete aghjunghje un pezzu di mantellu, è agitaru l'articuli in un pane coperto cun una tapa.
  4. Per a preparazione di pasta di ricca, in a qualità assai inferitu à a pasta italiana , pudete aduprà un altru truccu efficace chì permette di reduce l'adesivu di maccarru in cero. I solu bisogni à fritterà un pezzu in una padedda secca, per literalment for five minutes. Immediatamente dopu, valdi a pasta cù l'acqua fridda salitu in u panu o l'avemu pusatu in un pani cun acqua fogera è cocciau finu à prestu. Avemu da cunsiderà chì u tempu di a preparazione di i prudutti in stu casu hè bellu specìficu perchè u maccarrinu da u gustu è in u tempu si cunsumadenu in un colatore.

Cume fassi pastelli "Nest", per ùn fallu quà da spustà?

Sè decide di coccu maghju, hà intristitu in a forma di nidi, è ùn sanu micca cumu fà chì i prudutti guardate u so apparenza originale, per esse specifiche per e seguenti raccordji.

  1. I nivaghjetti sò duverà esse situatu in una paleta o una cassola larga à una distanza da l'una di l'altri è valdi l'acqua salata, per avè qualchì cume i prudutti.
  2. Agghicà aghjunte un oliu di raffinata à l'oliu vegetale, fate fogghiu l'acqua, ralentisce u calore è preparanu i prudutti sottumessi à l'urdinamentu à l'embiu.
  3. Fate una finga cù u so spaziu ruvidau da l'acqua, permettenu u bacinu di acqua è avemu da trasfurmà i prudutti à u sirviziu.