Pratiche da sorrel

Sorrel hè un pruduttu utile, da ellu puderete cocerà assai bè. À quellu chì pò esse chjucu da u sorrel, soprattoghja a sopa, parleremu più.

Pie, zucchero, kefir

Ingredients:

Preparazione

Prima facemu un capeddu: u mo sorrel, cut off the stems and dry it in a paper towel. Allora u sorrel chopped. Hè bisognu à piglià più, cum'è in u prucessu di u culore di sorrel, hà diminuinu u voluminu. Allora aghjunghje u zuccherinu è stitch. Per a prova, fate a margarina. In un cuntaculu prufile, fate u ova, aghjunghje u zuccaru è u frettu Pour kefir, margarina funnuta è cunglite. Agitatu in constantemente, pour alla farina, mette a soda è imminiscilla. In a furmagliu gruziu, postu a mità di a pasta, cumprà u pezzu è ripiendu a pasta restante. Aghjunghjia a torta à coccia à temperatura moderata.

Tartufe fritto cù sorrel

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

In a farina di pritatu tamantu, aghjunghje kefir, soda, aghjunghjenu alcuna salcia, zuccheru è vende in l'oliu. Amminimu a pane per fà scevule è ammaite cun facilmente. Dopu quì, copre cù una filmu è lasciate per mezu di una ora à a temperatura di l'ambienti. U mo sorrel, l'assecenu. Cut the stems. Sorrel alluttatu e addossu cù u zuccheru. Fracchemu u tavulu cù farina, fate a pasta, fate a salsiccia è tagliate in petite pezzi identidii. Ogni cera hè rotolata in circles cun un grossu di circa 3 mm. In u centru di ognuna di noi allora mettere. I cantoni di u pastificiu sò juncenu. In una padedda apparintera appuntu l'oliu vegetale, cuscenu i bagnati in questu. Friture à culmu di vermi, poi cun vigilance curritte à u sicondu latinu è portanu à a preparazione. U pieni sò colpi in ponti di carta per eliminà l'excrementu grassu.

Zuppa cù sorrel e carne

Ingredients:

Per u caldu:

Per soppa:

Preparazione

Prima, preparanu u caldu. Pundu à a pezzu di u pienu in u pezzu di acqua è fate u fogghiu liquidu. U Penka, chì era furmatu, rinfriscà è fendu calà. Aghjunghje sanu, ma, naturale, pelle di zucca è cipudine. Cugliinu per quasi una ora cun un pezzu zitellu. Per 15 minuti prima di a carri hè un pruduttu prestu è spedinu, pusò i spezii aspettavule. Da u caldo finitu, cacciammu i cipolle cù e zucca è spicule. Pigliemu u puddastru di u calchissimu, separanu a carne da l'ossi è u cutellu. Filtru di Brodu. Oremu per u sorrel, lavenu, tagliate i zucculi è tagliate i foglie in pezzi maiò. A patata scurciata sò tagliati in tazza. Tinta e cipolle sbuccia. Mudifiche cù una gran zucca. Calami l'oliu vegetale in una padedda, mandonu vegetali, aghjunghjenu a salcia è passa per 3 minuti. Purtate u calzate à fogghiu, mandate patate è cocchi per un quartu di una ora. Allora putemu fugliale, aghjustate è coccià circa 5 minuti. Ora lasciatu u sorrel, stirate è coccate altre 2 minuti. À a fine, mette a carne di pollo è stitch. Salatura à u gustu, pepite, coperta è e cose da culleghju circa un quartu di una ora. Quandu sirve à un tavulinu, mette l'ovu di focu è a crema agria.

Cocktail avec sorrel

Ingredients:

Preparazione

Di manzari struisce u suchju cù u spruveriu. L'aranciu hè pulito è postu in una licenziale, vi purcaghji in u zùccheru è u sorrel. Emu mischju cusì fatta - tuttu, u cocktail hè prestu!

Jam from the sorrel

Ingredients:

Preparazione

Puderanu a mina sorrel, sguassate i vignoli, è e foglie sò stati. Tagliate u sorrel in tagliati finti. Purtatu patevule in un pani, fremenu in l'acqua è pour u zuccheru. Trascendendu, cocciau finu à u spessu, è puderà dispunibili nantu à i vaccini dispostu è accadarà in un locu frescu.