Perpignan - atracciones

In Francia, tutti i primi cosi chì vulianu fà cù a cità di u rumore è l'amore hè Parigi. Ma in altre città di stu maravigghiusu paese ùn sò micca menu stondi è monumenti di l'architettura. In questu articulu seguiteremu nantu à u restu in Perpignan.

A voir à Perpignan?

Questa cità hè situata nantu à piaghja fertili, chì hà fattu un di i centri di l'enoteche. Spagna hà ancu avutu una grande influenza nant'à a cultura. I attraversu principalu sò stati vicinu à e dui caserdi principali di Lozh è Verdun. Emprinzammu a nostra scursioni cù l'attraversu religiose di Perpignan.

A Chiesa di San Ghjacobbu si trova in a parti orientali di a cità vechja. Hè struitu in 1245. Inesessuali, era situatu fora da i mura di a cità, dopu hà statu integrata à u sistema di fortificazione di a cità. Oghje hè parti di un bastione di maiale, è circundanu u bellu ghjianu di Miranda hè rotte. A causa di u locu nantu à a muntagna, questu postu offre una vista maravigliosa di a cità. Un'altra longa, in u 2000, durante e scuperta archeologica, ghjunti apprufittati specimensi valori - una cullizzioni sana di ceramica medievale. Hè da questu locu chì a prucissioni solenni di u sangue vene di u Venneri Griddu.

Ci hè cura di a cura di a capella románica. In u core di u muru tramuntana hè una entrata. À quellu tempu sta capedonda era parte di a prima cresia in a cità di Saint-Jean-le-Vieux. L'architettura di l'edificu hè sustinutu in tradizzioni romanesi: a cupola hè intornu in u circonferente per blocchi di petri petri, una statua di a Vèrgine Maria cù un zitellu hè stallatu.

Città di Perpignan in Francia: castelli è castelli

In u centru storicu di a cità hè u palazzu di i rè di Mallorca. Hè u centru di a città di a cità. A so storia principia in u 1276, solu u re di Majorca hà fattu Perpignan a so capitale. A residenza di i ruled hè rapprisintata da un assemblage di edifici, un patio quadru. Questu hè un isempiu chjucu di un palazzu di fortezza in l'altru gòticu. In u cumplessu sò u quatu di u tronu, i reghjunghje di u re, a capella è a donjon. À questu ghjornu, accoglie u festival di musica di i Pirinei orientali, a festa di Ivan Kupala è a festa di a guitare Radio France.

Unu di i simboli di a cità di Perpignan in Francia hè cunsideratu cum'è a furtizza di Castelnu. U nomu pò esse traduttu cum'è "new lock". Per a prima volta, hè citatitu in u distante 990. Dopu ddu puntu, l'edificu hè statu rifiuttu distrutte è riabilitatu. À a fini di u XIX secolo, sta fortificazione hè stata riforme largamente, è da quandu u locu hè diventatu apertu à i turisti.

L'unica parte di u muru di a fortizza chì hà surviviu à questu ghjornu hè a torre di Castille. In u Medievu vicinu à a torre si trovanu a porta principale di a cità. Avà stu locu hè cunvertitu in un museu è e so porte sò aperti per i turisti. Allora pudete vedere arti è articuli.

A voir à Perpignan: postu per turisti è residenti

Dopu chì avete caminatu è saziatu a fami culturali è spirale, puderete ricordu di u corpu. In a cità ci sò assai posti cusitori induve puderete manghjate è avete un mumentu maravigliu.

Se vulete sentu l'atmosfera di un locu francese è pruvate a cucina locale, vai a La Table. Per parranu cun vinu di località è tastate vini lucali privati, visitate Le Grain de Folie. I prezzi sò assai demucratici è a cucina hè excelente.

Pudete ripristitu cù a vostra alma è u corpu in i spiaghjani di Perpignan. Hè situatu vicinu à a cità. L'Languedoc più famosu, Gruissan, Canet. In u latu di a costa, ci sò ostelli di ostriche. Eccu sti lochi di i posti di i turchi di Perpignan perchè ùn solu ùn satanu a vostra curiosità è amparate e cose di ciò ch'elli anu da manghjà cun l'ostru.

A visità Perpignani hè simplice, avete bisognu di passà un passaportu è dapoi una visa à Francia .