Sviyazhsk - attraversu turisticu

L'Isulane Sviyazhsk, situatu in Tatarstan, hè cunnisciutu da quasi cincucentu anni. Sviyazhsk comenzò com'è una furtizza. Da a storia, sapemu chì e trè piacè di e prìncipi di Mosca à Kazan finiscinu in a fallimentu. Per l'assaltu successu di Kazan, l'esercitu russiu necessitava una basa militare. In u 1551, in pocu di un mesi, in a reta di l'inemicu, a furtuna era custrutu, u quadru chì a cità di u Kazan Khanate caderu. Da a fortizza di lignu di quellu tempu à i ghjorni attualmente solu a Catedrali di a Trinitati hè statu cunservatu, in quale prima di a captura di Kazan un moleben servitore in presenza di Ivan u Terrible.

Oghje, Sviyazhsk hè un cumuni turistiche turistiche in Tatarstan. I turisti pruggianu un viaghju in questa antica cità sò interessate à sapè ciò chì vede in Sviyazhsk.

I posti principali di Sviyazhsk sò antichi construczioni sacri. A storia di l'isula-citadella di Sviyazhsk cunniscianu parechji afflitti. Una di e so misioni impurtanti nantu à u pianu di Ivan u Terrible era cunnessu cù a cunversione di i fideli di u Cristianu. Ma s'ellu solu l'adopzione di a fede cristiana era voluntaria, sottu à Petru, eranu battezi forse. Per ordine di u battisu Violentia Catalina II fù annullatu, è i tempii è i monasteri di Sviyazhsk di a prima diminuite.

In u XXu seculu, a Rivuluzione è a Guerra Civile anu deplore in a destinazione di a cità. Li munasteri diventanu magazzini ecunòmici, è u monasteru Uspensky Bogoroditsky hè statu cunversu in una colunia furzata correzionale. Da u 1935 à u 1953, a prigiò di u Sviyazhsk NKVD hè stata locu.

In u 1957, in cunnessione cù a custruzzione di u HPP Zhigulevskaya, u reservorio di Kuibyshev inundatu una grandi area. Solu grazzi à Ivan, u Terrible, chì urdinò quandu a custruisce una fortezza di u monte Krugloy (era una strateġija militari), Sviyazhsk restò senza riserva, ma si cunvertiti in una isula. In una cità storica distinta à l'ora presente, puderete annunzià nantu à a strada di asfaltata sopra u duminiu, è in l'estiu da Kazan puderebbe natà nantu à a barca.

In u 1997, Sviyazhsk hè stata cumpresa in a lista di a Fundazioni di u Rinascente, è in u stessu annu l'Assunimentu di u Monasteru di Bogoroditsky hè trasferitu à a Diocese di Kazan. A Cattidrali di Assunzioni in Sviyazhsk hè un templeu specialu in l'stile Pskov-Novgorod. I so frescoes, esecutatu in u distante 1561, sò unichi. Cusì, u frisgiu chì palesa San Cristòforu hè cunsideratu d'esse l'unicu in u mondu induve un santu chì face santu hè ripresu contru à i canoni cù a testa di cavallu.

Oghje, ci sò più di 10 chjese attivi in ​​Sviyazhsk. A Cattidrali di a Nostra Signora, custruitu nantu à u mudellu di a Cattedrale Navale di Kronstadt, si distingue da u so splendidu articulu. L'iconostasi, criatu in u XVIe seculu, hè statu cunservatu in a Trinity Church. In u Monasteru Ioanno-Predtechensky ci sò sacri - iconi di a Mamma di Diu "U Calchju inesgelet" è "Tikhvinskaya", l'imaghjini di Giovanni Battista è parte di e reliie di Herman di Kazan.

Sviyazhsk hà sempri statu famoso per i so artighjani. Ora l'isula revive è si sviluppeghja artighjani antichi: ceramica è arti di Kuznetsk. U Ghjinnu ethnographic Equestriale di Sviyazhsk fù apertu dopu a ristaurazione. Cumpagnatu in a seconda meza di u XVI sèculu da u boscu, in u XVIII seculu u patiu era ricustruitu da petra. Oghje, u cumuni di u museu comprinu l'attrezzi artisgianali, una buttrega di souvenir, un stabilimentu funziunanti, un restaurant è una casa di guest house.

Cum'è qualsiasi citati antica, Sviyazhsk pussedi so propiu liggi. Unu di elli hè u fattu d'erigie in Sviyazhsk un munumentu à Ghjuda Iscariotu, chì vendite u Cristu. Emigraru i ghjurnali bianchi anu scrittu annantu à questu, i ricordi di u diplomaticu Danese Henning Koehler è u scrittore A. Varaksin praticà a so installazione. Ostensibly à l'apertura di u munumentu assistìanu Leon Trotsky. In ogni casu, a maiò parte di critichi è stòrici cunzidira tutti sti publicazioni per ùn fingure di affidabilità.

U simbulu di Sviyazhsk hè u cannonu "Capu di Devkina", ricreatu cumminendu i manuscritti antichi, chì hè coru d'una fede femminile cun una grimace terribili, ricorda di a Medusa Gorgona mitologica.

E prospetti per u sviluppu di Sviyazhsk sò cunnessi cù a creazione di un museu federale nantu à u territoriu di a cità. Dapoi u 1998, Sviyazhsk hè un candidatu per l'inclusi à a UNESCO World Heritage List.