Monique Lhuillier

Monique Lhuillier hè una marca americana chì pruduce pezzi di moda, accessori, robbi per e donne. A cumpagnia hè spicializata dinò in belli è fragrances exquisite per l'internu. In ogni casu, u vestitu di Monique Lhuillier hà fattu una cartulina di cummerciale. Questa robba hè in una grande dumanda entre assai stiddi di mostra cummirciali senza solu per via di materiale d'alta qualità è di cunformità à i tendenzi di a moda, ma prima di tuttu rinfrescamentu, sofisticazione è feminità di stili lumini.

Vestiti di cunte Monique Lhuillier

Una di i fili più famose in i cullezzione di Monique Lyulia sò vestiti di u vestitu . I so designatori sò travagliu solu cù materiale di l'aria ligera. I tessuti uttimi più populi èranu tuli, tulli, lacci. Hè impurtante è ligerezza chì facenu e collezzione di Monique Lyulle special.

U modellu più famosu di u vestitu di a casata di a marca d'ognunu pò esse chjamatu un vestitu strettu cù un corpu largu di Britney Spears, in quale u cantante hè stata in l'altare in u 2004. Avalil Lavigne, una strada di roccia, hà ancu attraversu u sintimentu è a sofistikazzjoni di a cumpagnia. A zitella eloge u vestitu originale di un tìtulu nìuru in un prumuzzu cutu cù una coquette senza straps. Un vistitu di vestiti classicu da Reese Witherspoon fattu di culore rosa rougesu cù una cinta di satin di brillanti à a cintina hè sempri cunzidiratu unu di i stili di più stile bella.

Monique Lhuillier

In più di i costumi per a matrimoniu, Monique Lyulle ofrece vestiti stilettini è insosondati. Disegnaturi rapprisentanu una varietà di stili, cunglini classificatu di eleganti è novu Amicu. I mudelli di sta famosa per oggi sò identificati un vestitu delicatu Drew Barrymore nantu à a catifa vermella di u Globu d'Urgellu in u 2014. L'attrenda hè apparevuta in un vestitivu cù una cintura dispunibule di tulli, decurata cù un arrangiatu fugliale. In u 2012, unu di i piani più prudutti era un mudellu femminile cù spianati chjucchi è un cinghjalu midi, chì fù presentatu da Nina Dobrev à a premiera di una di i so film. E u vestutu di notte più luminosu di Monique Lyulieu hè un vistitu chjappi in giallu cù e corpi in a forma di un annu chì adornò l'attore Paul Patten in u Golden Globe Awards 2012.