Dove si trova Pamukkale?

Rest in Turchia anu longu di esse qualchì esotica. Ma ancu questu, chì hè diventatu per parechje un paese praticamente nativu, ci sarà qualcosa per sorprenderà u turistu più preziosu. Hè quì, in Turchia, hè un miraculu veru di u mondu - i termali di Pamukkale.

Dove si trova Pamukkale?

Cumu aghju vede à Pamukkale? A cità di Pamukkale, in a vicinanza di quale l'alberghiera termali sò situati, hè in a parti occidentali di Turchia, à una distanza di 20 km di u centru distrittu Denizli è 250 km d' Antalya . Pudete truvà quì da u busu regularmente da Antalya, è nantu à a strada duvete esse passatu circa cincu uri. Malgradu u fattu chì i buses sò furnuti cù l'acondicionatori, ùn hè micca un spartitu fà per passà un pezzu tantu in a strada. Per rispittà un viaghju largu aiutà bonu vistimenti, perchè andà à passà nantu à una bella strada di montagna. U prezzu di a scursioni in Pamukalle hè di circa 65 USD. per persone.

Turchese di Turchia: Pamukkale

Pamukkale traduttu in russu significa u Cotonu Castle. Un tali nomu hè datu à sta località senza per azzione. In u risultatu di a dipusione di i salti da e surgenti di qualità chì sò ricciunati termali, i piani di a muntagna chjappiutu cù terrazze travertini bianchi, è da a so strada pareva una muntagna di u cotonu. È à u portu u mare, u sole u culore di i piani di a muntagna in sfarenti sfumature di viola, rosa è russa. Utilizatu com una zona hidropatica questa scoglia annantu à i tempi antichi. Ci era questu chì a cità di Laodicea stà sopra vicinu, chì era reposta da a cità di Hierapolis. A causa di i terrimoti frekwenti, Hierapolis hà cullassatu ripetutu è si sparghjiava subitu da i ruvii. Anu avà, assai monumenti di l'antichità sò vinuti, alcuni di quale avemu da parlà in più di dettu.

Pamukkale: Amphitheatre

L'Amphituatre, situatu in Pamukkale, hè unu di i monumenti più prestu in l'architettura antica. Eccu alcuna literalamenti respira storie - bas-reliefs, sculptures, moldings. A custruzzioni scàggia à a so scala, perchè quì pò accolti facilmente in circa 15 mila spettaturi. Veinticintali di l'anfiteatru cun l'istituzioni idropathica ùn hè micca accidintali: i nostri babbi, sapemu chì hè necessariu di necià micca solu u corpu, ma ancu l'ànima. In più di e renditi soul-teatrali, i battini gladiatoriali sò stati ancu ancu quì, è ancu navmahii eranu re battagghi di mari, per quale l'arena si trasforma in una piscina.

Pamukkale: u Bacinu di Cleopatra

Comu a ligenda dici, u grande commander romain Marc Anthony hà purtatu u piscadoru, situatu in Pamukkale, durante u viaghju di e casate di Cleopatra cum'è un rigalu. Hè veru o micca, hè difficiule di dì. In ogni casu, nisuna pruvuchevule affidata di questu à questu ghjornu ùn hà micca ghjuntu. A probabbilità di sta piscina hè ricevutu un gran nomu per a so abitudine eccezziunale per rigiunate è rinvendere tuttu quellu chì si deve ghjunghje à e so acqui. A temperatura di l'acqua in a piscina hè sempre mantinutu à 35 ° C, ma à u gustu è l'aspettu hè assai simili à a narrà.

Pamukkale: Tempiu di Apollu

In memoria di u panteistu di i dii, chì anu purtatu i so preghje à i pòpuli di Hierapolis, i so discendenti riminiscenu di e ruine di u tempiu d'Apollo è di u Plutoniu chì sò cun elli. U templeu stessu ùn hè micca cunservatu, ma issa Plutoniu hè in cundizione excelente. U postu era vveria cum'è l'entrata à a casa di u diu sotteru Plutus, u maestru di u regnu di i morti. Questa caverna hè unicu chì hè un locu di accumulazione di carbon dioxide. Dopu avè discernutu stu misteru è prustate u sopratianu di a caverna à l'entrata à a caverna, i sacrificadori anu utilizatu stu locu per vede l'altri u so exclusività una volta.

Un altru locu spettaculu in Turchia hè Capadòzia incù paisaghji lunari incredibuli.