Eggittu, Luxor

Invece di l'antica capitale di l'Antichi Eggittu, Tebi, a cità di Luxor si trova, chì hè cunsideratu cum'è u più grande museu apertu. Perchè quì sò i siti archeologi più impurtanti di l'Eggittu, finu à pensà chì ciò chì vede in Luxor ùn hè micca necessariu. Luxor pò esse spessu dividitamenti in 2 parte: "A cità di i morti" è "Cità di u Living".

"Cità di u Living" hè una spaziu vicinu à u bientu righjunali di u Nilu, i principali attrazioni di quali sò i templi di Luxor è Karnak, cunnessi previamente da u Casu di l'Esfinesi.

Templo di Luxor

U tempiu in Luxor hè dedicatu à Amon-Ra, a so sposa Nun è u so figliolu Khonsu - i trè deities Theban. Stu palcuscenu fù rializatu in u 13 ° è 11 seculu aC. durante u regnu di Amenhotepu III è Ramsis III. A strada di u tempiu passeghja u bandiera di l'Esfinesi. In fronte di l'induve nordu di u tèmpiu in Luxor sò l'obelisco è e stati di Ramses, ancu dui pyloni (70 m di longu è 20 m di altitudine), una di e quali deprevi scena di a battaglia vittoria di Ramses. I seguenti sò: u tribunale di Ramses II, una colonnade di dui fila di colonna, à l'Orienti di quale si trova a mezchezza di Abu-l-Haggah. Dopu a colonnade opens u ghjornu patiu, chì appartene à a custruzzione di Amenhotep. 32 culonni in u sudu di u salottu hypostyle à purtate à u santuariu internu, da ellu pudete ghjunghje à u tèmpiu d'Amon-Ra, custruitu da Alessandru. À a sera, u cumplessu hè illuminatu cù focu.

Karnak Temple in Luxor

Tempiu di Karnak era u Santuariu più impurtante di l'Anticu Egittu. È avà hè unu di i più complexi architettonique di u mondu anticu, cumprese edifici eretti per altri faraoni. Tutte faraonu saldò a marca in stu tempiu. In a sala più grande di quessu complexe 134 chjucchi cù ricchezza immubiliata sò stati cunservati. Furtunati patios, salotti, colossi è un grandi fugliale sagratu - a grandezza è a cumplicità di l'estructura di u tempiu Karnak anu surprised.

U tempiu in u tempore custituita da trè parte, circundatu da i mura: in u nord - u tempiu Mentou (in ruvinte), in u mediu - u grandiu templeu di Amun, in u sudu - u tempiu di Mut.

A più grande edifiziu di u cumplessu hè u templeu Amon-Ra cun una zona di circa 30 ettari è 10 piule, u più grande di u quale hè 113m x 15m x 45m. In più di pula, hè una culonna grandi culonna.

In a "Cità di u Mortu" à u riftore di u Nilu, ci sò quì parechji assentimenti è a famosa Necropolis di Tebab, cumpresu u Vallone di i Re, Valle di i Tsar, Ramesseum, Queen Hatshepsut, Colossi di Memnon è assai più.

Valletta di i rè

In Luxor in u Valle di i Re i più di 60 tombi sò stati trovi, ma solu una piccula parti hè aperta à i turisti. Per esempiu, i tombi di Tutankamuni, Ramsesi III o Amenhotep II. In u passaghju longu è intruduce, u viaghjatore entra in l'arch funerariu, à l'intrata à quale sò micca nantu à u Citeddu di u Libru di i Morti. Tombi cù distretti decorazioni, hà hà imbruttatu cù bas-relief è pittura murale, tutti sò unificati per una - i tesori chì i faraoni pigliàvanu cun elli à l'oltre. Sfortunatamente, per via di sti prucessi nillunu, a maiò parte di e tombi sò stati sacchighjati prima ch'èranu scuperti. A famosa scusa in u 20u seculu da i tombi di i faraoni hè a tumba di Tutankhamuni, chì hè statu truvata da l'archeologu inglesi Howard Carter in u 1922.

Valle di Tsaritsa

E donne di i faraonu è i so figlioli sò stati firdiati in u Vallu di i Tsari, à u sudu di u Val di i Rete. Eccu ccà 79 tombi sò stati trovi, a mità di quali ùn sò micca identifikati. I pittori muntagnati di i fiori di i dipinti chì facenu dii, faraoni è reine, è ancu parleghi è inscriptions da u Libru di i Morti. A famosa tumba hè a sipurtura di a prima fame legittima è amata di Faraone Ramses II - Queen Nefertari, chì a so restaurazione hè fatta da pocu tempu.

Colossi di Memnon

Queste sò duie stati 18 m in altitudini, chì rrespundenu l'Amenhotep III assudatu (circa u XIV secu aC), li mani saranu cappiati è a fissa di fronte à u santi mare. Questa statua sò fatti di blocchi di arenarie di quartziu è si sò guardianu guardianu in u Tempiu Memoriale di Amenhotep, da ellu quasi nunda.

Tempiu di a Regina Hatshepsut

Queen Hatshepsut hè l'unica faraona faraosa in a storia chì hà rignatu l'Eggittu per circa 20 anni. U tempiu cunsistenti di terri terri aperti, chì si stallanu una dopu l'altru durante u penditu, decoratu cù bas-reliefs, sculture è sculture, introducennu la vita di a righjina. U Santuariu di a dea Hathor hè impannuta cù colonnelle cù capitali in a forma di u capu di una dea. À una di i so mura ci hè ancu un freschu anticu nantu à un tema militare.

Per visità l'anticu Luxor necessite un passaportu è una visa in Eggittu .