Dalyan, Turchia

Trà tutti i turisimu in Turchia, una piccula cità di Dalyan ùn hè micca assai populari da popularità. E in modu vanu, postu chì, anche u so modellu grandore, stu locu hè interessanti in u so modu.

Dalyan hè situatu in u delta di u stessu fiumu nome, trà i staghjoni turistiche turistiche di Fethiye è Marmaris. Quandu era un pianu semplice di pesche, ma grazia à i so immubiliarii unichi hà convertutu in un meraviglioso postu. E, anche ùn si compara micca cù Alanya, Kemer è Side, Dalyan da annu à annu riceve cintinara di turisti chì vinninu à vedanu cù i so ochji è apprezzate i so aspetti inusual.

In Dalyan vale à visità parechje excursioni è vede:

Attrazioni storica è naturali à Dalyan

Semu devi esse nutatu chì Dalyan hè situatu nantu à u situ di l'antica cità di Kaunos, chì esiste davanti davanti à l'era. Kaunos era una cità ricunnisciuta è ricca, cum'è un grandi portu di mari di l' Egeiu . Oghje u ghjurnale archivi in ​​u territoriu, certe volte scrivevanu i scientifichi cun troppu inespettatu. Hè interessante per vede l'anfiteatro, i bagni Rumani, a quadrada di Kaunos è altre antichi ruins.

Un altru locu chì deve esse visitatu, chì esse in Dalyan hè u tupu Lycian. Eranu stati scolpiti in a roccia in u II seculu aC per l'esistimentu di i rè. Oghje, i tombi rapprisentanu unu di l'attrazioni lucale per i turisti è di a notte sò bellissima illuminazione da quì sottu.

In più di siti storichi interessanti, l'ingrossu di Dalyan sò ancu ricchi in miraculi naturali. Duvutu à u clima moderu Mediterraniu, più nantu à centu spezie di parechji palme d'arbureti cultivate quì, è in a Reserva Dalyan sò parechji cangiole blu per Turchia. In ogni casu, sò quessi sò attrazzati in quantità maiò, perchè i platti fatti da i crabi blu sò cunsiderate una dolci è in Europa sò assai corsi.

Beaaghni dalian in Turchia

Dalyan hè cunnisciutu à i turistere cum'è una cità induve a famosa isula turtle hè situata. Questu Iztuzu hè un postu di nidificazione per i grandi tarantelli di mare, chjamati a Caretta Caretta. Per raghjone scunnisciute, queste rèttili hà sceltu questu spiaghja per a ripruduzzione è a ripruduce è sò vinendu per centu anni. In arrivandu in Dalyan, pudete amparà l'isula turtle sola è ancu nutriscia questi animali cù i vostri mani. Ci ponu esse nutati chì a tortuga coachtta-coachtta ùn anu micca appena in vain à a spuneta di Iztuzu, hè unu di i centros turísticos ecologichi in Turchia.

Ritorna nantu à i platti di Dalyan hè ancu sicuru per piacevi. L'acqua quì si hè bellu blue-blue, è l'acqua di l'acqua hè pussìbule in l'acqua di u mari di u mari di u mari di l'acqua di u mari di l'Egeiu è in l'acqui freschi di u fiumu Dalyan, chì scopri din in una cità insosita di Turchia. A strada, Dalyan hè spessu chjamata a Venècia turca per u fattu chì hè tutta di canali è stritte è i lucali si movenu versu a cità solu in barche.

In più di una spiaghja unica, Dalyan hè ancu populari cum'è locu balneologicu. U centru di curativi locali sò stati cunnisciuti finu à l'antichità: secondu a legenda, Afrodite s'hè pigliata bagnu quì per priservà a so bellezza per sempre. In ogni casu, ma i barnagh di fangu di Dalyan è u bacinu di e so acqui di minerale sò veramente aiutu à rejuvenate a pelle è ancu trattà parechje malatie.