Attrazioni in Bulgaria

Architettura di i Seculi. Tipi di catene di muntagna, degni di u raspacciu di Roerich ... Tutti questi Bulgaria hè un tesoru di legends è una fonte di saviezza spirituale.

Varna

Una cità turistiche in Bulgaria - Varna. Tuttu quartu di a cità hè digià dettu: a Catedrala di Uspensky, u Museu archeologicu di Varna, u Delfinuariu, u Garden di u Marinu, i ruins di i termini romi (terma), u Monasteru di Aladzha, u munumentu à u General Adranik.

Ogni abitanti di Varna pò andà à fà una excursione cun una descrizzione dettaliata di questi munumenti storichi. Andemu da a cità è ghjè vicinu à u paesi di Madara.

Madara Horseman

Solu 10 km da Shumen, vicinu à a cità di Vara. Prima di noi hè una scarpedda roccia. Arrassamu a un altu di 23 metri. Quì hè - un cavalieri. L'imaghjera sana sguardata da u pianu di a roccia da circa un terzu di u volumu. Dimensione di u bas-relief - circa 2,5 à 3 metri.

Un prufilu regalu, una postura, un cascu, una spea in manu diritta. Hè orgogliosu un cavallu, sottumessu à a manu di u guirreru.

Quale è quandu crea un bachelorone unicu - ùn cunnoscu micca. Sicondu una sola versione, Khan Tervel hè statu illustratu nantu à a roccia, chì hà rignatu in quelli parti in u seculu VIII. Sicondu una altra presunzione, u sughjettu hè una figura di una divinità creata da i Traciani. Ci hè una tiurìa cumu a quale l'età di u sughjettu hè di più vechja di dui seculi è hè ripresu in questu da u diu slave.

Un modu o l'altru, l'imprevisione di u bas-relief facia una indelibile: altezza, roccia assicurata propria, articulu di tempu d'un maestru maestru (o masters).

4 km di u bas-relief hè un monasteru sculpitu in a roccia, una tomba di u XII sèculu è una forte forte antica.

Sofia

À quelle di a capitale di Bulgaria, Sofia, pudete scrive un libru. Oghje questa bella cità cù una storia richiana cuntene 250 monumenti di l'annals è l'architettura. Quasi tutti i viaghji di cità si cumincianu à i muri di a Cattedrale di Alexander Nevsky. U più grande temple in Bulgaria, erettu in memoria di i millenarii di suldati russi chì mortu durante a liberazione di Bullicia da u putere di Turchia.

Molti di l'attraversi di Sophia sò in parti "Spìritu russu": a chjesa russa, u boulevard russiu è u munumentu d'Alexander II cù a scrizzione "liberatore tsar" ...

Per architecte di l'architettura, vale a visità a Chiesa Boyana - un monumentu cù un veru rumanzu búlgaro chì data di i seculu 11-13. U propiu di u viaghju à a chjesa ùn hà micca solu l'architettura: in i camere ùn anu freschezza unicu di un artista scunnisciutu.

Sunny beach

A vacanze più famosa in Bulgaria hè Sunny Beach. U situ ùn pò micca maravigliate a cità, a diversità di a so natura. Dunque, a prima cità, induve i turisti sò vinuti da Sunny Beach - Nessebar.

L'espirituali traversu l'età

Nessebar hè u vicinu vicinu di Sunny Beach. A cità di e chiese. A cità-museu. In u so territoriu sò parechji monumenti di l'architettura è e chiese in l'operazione.

Chjesa di Santa Sophia di u 5 ° è 6 seculu, a nova Metropulità di a chjesa di San Estebanu di u 9 ° seculu, a Chiesa di San Giovanni d'Aliturgheti di u XIV sèculu.

Questi chjese sò stati survigliati bè bè, anche tuttu u forru di distruzzioni è oppressione di i Turchi. Parechji più chjese è temples, a integrità di quale fù disturbatu da u tempu è e truppe turchi. U sicrittu di Nessebar hè "a cità di 40 iglesia".

Naturale naturale

Se l'architettura di u paese è hà patitu da i cunquistatura, invece l'attraversi naturali di a Bulgària ùn sò micca stimulati à nimu distruzzioni. Nove parchi naturali, 89 riserve, 260 laghi. In u territoriu di un petit paese, l'opere di l'arti realizatu da a natura sò assai numerosi chì ùn hè micca impositu circà ellu ancu in un annu.

Propriu di Sofia ci hè un gran numaru di caverne. In una di elle, sò cuncerti è realizazione.

Blue Rocks

Sta fita di Bulgaria, ancu in u invierno, ùn perde micca a so bellezza fascinante. L'unicu chì pò impedisce di vede u mondu blu in u sole hè un clima nuvole. Dicenu chì durante u tempu à sole, e rocks parranu blu perdu u minerale in u roccia.