Avete bisognu di visa à l'India?

A misteriosità è u culore di l'Estiu sempre attrae à i residenti di i paesi di u paesi sittintriunali. L'auropei sò attrati da u arricumu piccu di i bazucri orientali è l'incridibile bellezza di l'Asia. Unu di i paesi orientali più interessanti hè l'India. Chjucu cù i culori brillanti è passioni in filmi indiani, assai di noi vulemu vede stu mondu fabuloso cù i nostri ochji. Se prima di vultà à l'étrangeri era un problema enormu, oghje tutti i prublemi cun quelli di u paese sò solu solu. U viaghju è issuazione di una visa à l'India l'oggi è un procedimentu simplice è veloci. Pudete fà questu sè stessu o per una agenza di viaghju. U fattu chì hè necessariu di fà una visa per viaghjà in stu paese ùn viaghja micca cumplicatu u propiu prucessu di preparazione stessu è ùn hè micca un problema insoluble. Ci hè una cosa per vede. L'India finu à questu ghjornu guardate assai sicreti è veramente, posti magnificu è piacevuli. U Taj Mahal hè unu di e più stante magnifica di l'umanità è ùn hè micca per casuale chì entra à i codici siete maravigghi di u mondu. Circundendu à trè bassini per l'acqua, l'India pò offre qualchì resorts costi e mare di l'Oceanu Indianu, u Mari Arabicu è a Baia di Bengala. Per separà, pudete nutà u turismu di muntagna. La Mecca per u muntoniu - l'Himalayas sò stati situati in u territoriu di stu paese. I sorpresa è averebbe in spese in quantità à furnisce i turisti ùn ponu solu uni pochi paesi.

Cumplistà una visa à l'India

A question "cumu fà una visa à l'India?" hà dui risposte. Prima - un viaghju per l'agenzia hè fatta, è tutte ciò chì hè dumandata es un set di documenti è pagamentu puntuale. Tutte e quistione cù supportu di visa è a registrazione sò incurati da a sucità l'organizadoru di u viaghju. Per avè i so modi di resolviri i prublemi, i so cumpagni di a cumpagnia si sò ingaghjati in l'acquistu di u bigliettu è l'urganizazione di i rotte. Ma questi sirvutu esse pagatu, è u viaghju hè diventatu un pocu più caru. Ancu se per un'altra banda, u tempu di disignu indipendenti è i nervi passati nantu à ellu per i persone chì ùn vulianu micca fà questu hè u megliu sceltu. Sì, per i futuri viaghjatori in India, u prublemu cù i documenti hè vedutu complicate o se sta decisione hè da causa di cunferenzi ecunomichi, hè pussibule esse arregistramentu per una visa indipindente indipindente.

Cumu dumandà à una visa à l'india indipindente?

I Documents per una visa per l'India sò standard:

  1. Passaportu strangitu . Avete bisognu à almenu dui pagine in biancu. Una copia di u listessu passaportu cù e dati di u candidatu.
  2. A forma di applicazione di visa hè cumpletu. Hè cunsigliatu di fà questu in inglese. Hè stata pegata à una photo di 35 a 45 mm.
  3. Per una visita privata, una invituita notarizata cù una copia di u passaportu di a persona rividenta. Per una visita turistica, hè bisognu di furnisce una prova da a riservazione di u postu chì fermhe (hotel).
  4. Entri in dui stiri.
  5. Hè necessariu puru una copia di u passaportu spessu (tutte e pagine cumplete).
  6. Per i minori, una copia di a certificazione di nascita hè tradutta in English. Se avè accunsentutu parenti o amici, puderete bisognu di prisentà una autorizazione notarizata firmata da i genitori.

Qualessu tipu di visa hè necessariu in l'India?

U costu di una visa per l'India hè $ 40. A visa hè emesa per trè mesi. Ma se vulete, pudete ancu issu issu una più longa - per sei mesi. Se u cumandante ùn avete micca l'uppurtunità di participà indibisce in campagni à u cunsulatu, pudete fà dinù through un trustee, sottumettendu u documentu pertinenti. Per fà una visa di cummerciale, deve invitarle l'interessatu (organizazione o cumpagnia) cù una copia di u certificatu di registrazione. L'applicazione di u partitu di mandate hè ancu accumpagnatu da una copia di u certificatu di registrazione cù traduzzione in English.