Quandu hè megliu per andà in Repubblica Dominicana?

In u invernu, vogliu esse specialmente nantu à a spiaggia di u mari sottu à u caldu di u mari sottu à u caldu di u sole. Tuttu chistu pò esse furnituatu da a Republica Dominicana , situata à l'isula di Haití in u Mari Caribe.

Qualchidine turisticu voli à gudiri di u viaghju è à u stessu tempu fenevi soldi. Per quessa, da questu articulu vo sughjate: quandu hè megliu per andà in Republica Dominicana, affinchè ùn saria più prezzu di reste à quì, è u clima hè bonu.

Repubblica Dominicana - stagioni per u restu

Comu nant'à qualscesi resort in u mondu in a Repubblica Dominicana, ci hè una tempesta alta è bassa di visitori visitanti. Invece di più nantu à e attività chì si stanu nantu à l'isula è à i scopi di u viaghju, invece di u clima, chì quì, in difettu di e altre stagione di a zona tropica, hè quasi tutta l'annata bona. Dopu tuttu, ancu duranti l'epica di ghjunghje, i domenichi ùn anu micca qualchì disconfort particular, perchè a precipitazione cumincia più spessu à a sera, o à a notte cù duttori curati, è l'umidità ùn crescenu più di u 90%.

Alta o stagione "secca"

A staghjone turistica hè u periodu da nuvembre à aprili, quandu, quandu u più gran numaru di turisti venenu à a Republica Dominicana. Hè cunsideratu u più favurevule per l'arrivu, ma micca solu per u clima seculu è di tempura ghiacciata (durante u ghjornu + 27-29 ° C) è ideale per a natari cù l'acqua (da + 25 ° C), ma dinò per l'arricchimentu schedariu di festivali è di carnivaldenti esiste , cum'è l'annu novu, Natale, carnaval in Santo Domingo, u di l'Independenza.

Inoltre, assai turisti ghjùnghjenu in Republica Dominicana per vede i ghjurnati di i balli jappotti chì sò vicinu à a spiaggia chì si pò vedà vide à a spiaggia. U più gran numaru di questi immubiliarii genuvese riunite à a fini di farraghju è in tutta a marzu.

Inoltre, a stagione "secca" vi permette di visità a vista di a Republica Dominicana, cum'è nè a chiuvi, nè u calore intensu quandu aghjunghje un turisticu nantu à l' excursioni .

I megliu per andà in Republica Dominicana sò di u feraghju à aprili - un tempu quandu pudete assicurà tranquillamente nantu à a spiaggia, passeti à i festivali popolari è vedi ballenji.

Bax o "stagione precipitazione"

Questu hè u piriu da da maghju à sittembri. U tempu hè diffesu in u periodu di l'inviu in quandu a quantità di precipitazione caira è a temperatura di l'aire (finu à 31 ° C) è l'acqua (+ 29 ° C - 31 ° C). Malgradu u fattu chì in u Mari di u Caribe in i mese di l'estiu sò nati tifumi è l'uragani, raramente interferenu cù domicains vacanze, perchè micca righjunghja u so territoriu. Ma u ventu gustoso, i precipitazioni è i piovuli tropichi pò interferiscenu cù i vostri vacanze di mare.

Malgradu à i cundizioni climatichi, à a fini di lugliu a Repubblica Dominicana attrae assai turistere cù a festa di incendiary Caribbean dance "Merengue", assai apprezzata in u mondu.

U calore di i mesi di l'estate hè purtatu in questa isula assai faciule, chì hè facilitatu da una risata constante - una ventu di u ventu di u nordu.

Quandu puderaghju vulà male à a Repùbblica Dominicana?

U maiò disunzoni annantu à i biglietti per i vols à a Republica Dominicana si prisintanu in i mesi di l'estate, quandu a più di l'attori touristi anu scelta ghjunghje per atraientà i clienti à reste specifichi in questa regione.

Ma prima di andà in vacanze durante a stagione in piaghja, avete da definitu di verificà a previsione climatica in a Repubblica Dominicana induve pensà à restà, in quelli ghjorni chì u viaghju deve esse postu, è micca per u mesu sanu. Hè da esse fatti perchè u clima in sta zona climatica cambia assai rapidamente, è ci sò parechje differenzi di e cundizioni climatichi in diverse parti di a repubblica, cusì l'isula si compone di muntagna è pianuri.

Qualessu tempu queste sceglite, quandu di andà à a Republica Dominicana, deverà esse cosa da fà: shopping, clubi di visitori è altri.