U Lavu Abrau-Durso

A Regione di Krasnodar attrae i turisti ùn solu cù stagni situati nantu à a costa di u Mar Negro, ma ancu cù i so attraversi naturali, cum'è u bleu albero Abrau-Dyurso.

Dove si trova u lavu di Abrau-Durso?

Truvate u più grande lago di acqua d'acqua in u Territoriu di Krasnodar hè assai simplice. Hè situatu à a parti occidentali di a regione nantu à a penisula d'Abrau. Hè a più faciule per vene da u portu di Novorossiysk, per questu avete aduprà 14 km in a direzione a punenti (strada di Anapa ). À u bagnu hè un paese di u stessu nome è una famosa fabbrica per a pruduzzione di vini di champagne è di table.

U lavu d'Abrau-Dyurso si chjama di duie fiuma chì traspurtenu in questu: Abrau è Durso, è quì si trovanu nantu à u so fondu. Ma induve andarà in spiegazione, perchè i paràmetri di u reservatu ùn cambienu micca: a lunghezza hè 2 km 600 m, è a larghezza massima hè 600 m.

Origine di u lavu Abrau-Durso

Ci hè parechje versione di quandu u reservatu era furmatu. I scienti crede chì questu pudite succede per parechji razze:

L'opinioni di i residenti lucali in u cuntu di l'urìggini di u lavu Abrau-Durso hè riflesse in una legenda interessanti. À quellu di u fiumu di u fiumu vivi l'adigge. Un ghjornu chì a figliola di u riccu cadiu in amore cù un poviru omu. U babbu di a chjesa, quandu ellu sapendu à questu, era contru à a so unioni. Duranti una di e vacanze in u paese, i richi pulitificàvanu di pane in l'acqua, chì in zerga à Diu, è u solu sughjettu cundò à a terra, è questu locu era chinu d'acqua. Ma i ghjovani in amore seguitanu vivu, cumu avianu scappatu da u paese di u ghjornu prima. A zitella slicava per un longu tempu nantu à a spiaggia di u lavu è ancu vulia affucà, ma ùn pudia micca. A pupulazione chì dicenu chì induve hà trasiu in l'acqua, ora hè visibile una strada parolle chì vene da una parte di u lavu à l'altru.

Ritorna nantu à u lavu Abrau-Durso

Dilettanti vèninu quì in silenziu per rilassate, cum'è di l'intrattenimentu quì sò solu à passi à u lavu nantu à i catamarani è a pesca, è ancu pudete visità a fabbrica di vinu "Abrau-Durso" cun una tour.

I turisti chì venenu quì pò esse in campings custritti nantu à a spada di u lavu. In seguitu à elli, ci hè una picca spiaggia di aria chì pudete sunbathe è cumprà. L'acqua quì calda è abbastanza bonu (finu à +28 ° C). Per a prima volta, i persone chì anu vistu u lavu si sorprendenu da u so culore cusì imprudenti - uruguai blu. L'acqua di u lavu hè nìvule, ma micca trasparente, perchè mostra un altu cuntenutu calcariu.

A prufundità di u lavu d'Abrau-Dyurso permette à l'amatori di a pesca per fà a so prussiana. Promettenu questu è a varieghja di pesci chì vanu in ella: carp, perch, rudd, minnow, varios tipi di carpa crucian, trota, cipolle, cupid bianco, bream, ram, carp. È altronde questu, ci sò crayfish, crabs e ancu serpenti. Pudete solu pesce cù un barcu ordinariu nantu à articuli di pesca tuttu l'annu, solu per u periodu spawning di primavera di u pesciu. U fiumu nantu à a banca di u lavu Abrau-Durso hè populari micca solu per l'uppurtunità di pisci in un ambiente tranquillu, ma ancu grazie à i muntagni circunvicini. Ancu s'ellu ùn sò micca alta, creanu un microclimatu eccellente. U periodu di splendore hè assai più longu chì in altre cità.

A proximità di u paesu hè un beddu vallée, chì longu u fiumu di un fiume, i poghji sò stati chjubuli cù l'arbuli affittu, a chiaroscini piramidiali, i querci, u baccelli, è bè cù l'arburi bè in fioritura. In l'aghjunghjatu, tutti questi fattori naturali facenu un'uccasione di sfurtunatamenti perfetta da u fuss di a cità.