Frutti di Vietnam

Se ci hè un paradisu per l'amatori di i frutti exotichi in u nostru pianeta, perdu, senza dubte, Vietnam. Solu l'abbundanza di u fruttu di u prossimu, a Tailanda puderia competette cù stu paese. A varietà di frutti è fruttevuli succulenti di i culori più iridescent è tutti tipi di formi hè cusì grande chì a fruttu hè probabilmente d'interessu solu à i turisti. I supermercati lucali, induve cumpranu prudutti vittighjani, ùn si ponu ancu esse stallazione spaziali di u fruttu. E veramente, per vindà in i venditi, si in ogni cità, paese è paese di u Diu hà scurdatu si trovanu i frutti di frutti?


A varietà sorpreneur

Allora, chì frutti exotichi cultivate in Vietnam? Chì induvità è incondiziale di u leader trà e fruttu tropicali hè u mango, chì in Vietnam hè un gustu unicu unicu. Eppuru, stu gustu à u gustu gustativi sfarenti sfarenti di i "fratelli" indoneseani è di l'indonese, in quantu di dolcezza, ma u so enormi vantaghju hè a prisenza d'una sourzza piacevule è l'absenza di fibri richiesti.

Sì vi vede pocu fruttu verdu di verde in u cuntadore, perchè più probabbe sò dururi. U gustu di elli hè incredibbilmente licurosu è dulce, è e variità sò documenti! Ancu più ecstasy for your taste buds will become chompojek. Stu fruttu luxu, ricunnisciutu di a cunsistenza di chewing gum, hè un hibridu di dui frutti equitabili in bocca - cheepaker è jackfruit.

A lista chì in Vietnam sò frutti, ùn hè micca impussibile di ùn spunta à longans. Queste rimette, ricunnisciutu di l'albitori misani, i frutti possani un gustu caratticu di un cunfettu di bacca. Hè difficile per dì questu tipu di fruttu ci includenu, ma hè difficiule di risistiri. E amatori di caramel ice cream cum'è u gustu di sapodilla vietnamita. Ma avete nutatu, hè chjaramente svilatu si ci hè una sapodilla ben frigida. E quale mangosteen sò quì!

Truva tutti i frutti vittivi sò simpliciamente imposta, ma assicuratevi di pruvà i frutti seguenti, si avvintenu à voi:

Ci hè ancu ananas, coconutti, banane è ancu sandia, prugna, meloni, uva chì sapemu da noi. Bé, è cumu senza agrumi: mandarins, mandarine, arance, pomelo . Ma u gustu di frutti, cum'è mulberry, albicocca, guava, citron, momordica ùn ponu esse chjamatu piacè. Anzi in un amatoriu.

Ùn ci hè micca una tale qualità di frutti in Vietnam. Di sicuru, ci sò più di elli à a primavera è l'estiu, ma in ghjennaghju-ferraghju sò assai frutti. Species a Ripen una per una, ùn ci hè micca scassatu di vitamini è gustu è di parlà.

Ma i prezzi di frutti in Vietnam sò staggiani. Sì in u veranu di kilogrammi di frutti di costu da 15 mil dong vietnamita (circa 0,7 dolar), in u prezzu di l'invernu pò levantà à 10 mila (7 dolar) per kilogram. Anu più freti sò tutti i tipi di baga, è i frutti più carati sò durian (da 20 mila dong in una sta temporada).

Per u turista nantu à una nota

Mimmiatu cù una varietà di sapori novi durante un alloghju in stu paisolu esòticu, ognidunu vole di piglià a casa di questa abbundanza. Ma cumu per piglià i frutti fora di Vietnam, datu e règule di travirsà a fruntiera? In teorizianu, ogni passageru si permettenu purtà cun elli pruduzzioni "per usu persunale". Se ci spieghjanu à u persunale di u serviziu fitosanariu, a presenza di parechji kilogrammi di frutti exotichi hè ancu possibbili, e donne e malati chjappiati cun elli ùn sò micca impastate. Allora furtunatissimu. A sola pruibitu hè u durant fragrant.

Riturnate, pensate quant'à ciò chì devenu fà turnà i frutti di a casa di Vietnam, per ùn turnà in purcelli. I frutti cun una pelle spissiva, duspevye cù u tempu, cù una densità di coherenza - questa hè a megliu scelta.