Driving drugs on the plane

Ogni vaghjime rispettuosamente sempre piglià un suminatu di primi aiutu cù ellu. A dimensione è a cumuzzioni di ellu depende di assai fatturi - questu hè u destinazione è a durazione di u viaghju è, sicuru, a prisenza di e malatie cronica. Ch'ella hè pussibule di piglià a medicina in un avianu - stu prublema hè particularmente agutu per i viaghjatori chì u sughjettu di a salute vole esse stante è medità puntuale.

Cumu piglià a medicina à un avere?

I reguli basi di piglià e drogu in un avianu sò dinò:

1. Comu, ùn ci hè micca una lista sola di i medicini permettenu in u pianu, perchè tutti i medicini (minbarra dawk cù effetti nictotiche o psiculotropichi) pò esse trasportati in u bagagliu di l'aria.

2. Per u trasportu di medicina in a cabina di l'aria, hè necessariu preparà:

3. A medicina ùn deve esse dispunibule o ùn anu una vita di vintesa caduta - ponu pudè esse abbandunatu in l'ariaportu.

4. Per u trasportu d'insuline, un passaportu diabicu emessu da u duttore hà da esse dumandatu, chì indicarà u tipu d'insuline è a dosa necessaria

5. Nisuna circustanza ùn deveru micca l'insulina in u compartmentu per i bagaglii, perchè e fiaschi di a temperatura ùn averanu micca adattatu per un utilizazione più larga.

6. Li medicini liate per u trasportu in a cabina di l'avvamentu si deve esse imballati in cuntinenti cù un volumu di micca di più di 100 ml, secondu i reguli per a purtalla di liquidi (quandu volenu in l'USA micca più di 90 ml), è hè obligatoriu di avè e labelle fabricae cù u nome di a droga.

7. Quandu si vola strangeru, hè necessariu di clarificà a lista di droguesi pruibuti per impurtazione in ogni statu, è per aghjuntu à i so certificati è ricetti a so traduzzione in lincua.

Cumplementu di sti règuli simplici aiutanu à evità e preoccupa inevitabbili e dispiacissi in u trasportu di droga in u pianu.