Isola di Rodi - attraversi turistiche

Se vulete messi in u mondu di l'antichità è passanu u tempu, induve in ogni passu pudete visità un locu interessante, senti senza liberu per andà à Rodi. Prussiantamenti tutte l'immubiliare di l'isula di Rodi sò imbarcati à legends o scritti in l'opere antichi. Ùn toccu à nimu chì a famosa Agatha Christie in u libru "Triangulu di Rodi" hà sceltu questu locu per l'accionamentu. U mare cusì charmante, u sole di brillanti è l'ambienti spiciale in ogni memoria sò sempre.

Colossu di Rodi

Questa hè una di l'antichi maraviglii di u mondu, chì ripurtava a ricchezza è u putere di Rodi. Era questu edifiziu chì era quì u minimu di u so tempu è ghjunta à noi solu in storii è descrizzioni.

Cumu era u Colossu di Rodi? Cuncirnendu l'arrangementu, ci sò dui opinioni principali. Sicondu a prima ipotesi, a famosa statue si stendi à a spiaggia di u portu. Quasi tutti canusci l'imàgine, induve cum'è un arcu hè u Colossu di Rodi cù i peri spazjati. Questa varianti di u locu hè più preziosa, ma ùn hà micca evidenza storia o ancu indiretta.

L'altri ipotesi di quandu Colossu di Rodi hè situatu suggerisce un locu differenti. Colossu era un diu di Helios, è per quessa a so statua era vicinu à u tempiu di u stessu nome. Un modu o altru, ma à questu ghjornu sò sopravuti i conjectures e i pretenzioni.

Palazzu di i Grandi Maestri nantu à l'isula di Rodi

In u cursu di a storia in Rodi, i mura di u palazzu di i Grandi Maestri eranu strascizzati è ricustruiutu ripetitivi. Dopu l'assediu turcu in u 1480, fù restituutu da u Grandi Maistru Pierre D'Obüssson.

U bastimentu hà acquistatu u so presentu prisente in u 1937. Fu restituita da l'autori Italiani. Oghje da u palazzu di u Medievu eranu solu qualchi parte di i mura interna. Ci hè un museu è exhibe artifacti archeologichi, chì anu purtatu di tutte l'isle circundante è di tuttu Rhodes.

Fortezza di Rodi

Trà l 'altizza di l'isula di Rodi, a fortezza hè cunsiderata cum'è unu di i più impurtanti. In u Medievu si funziona a struttura di difesa principali è era a residenza di u Grand Maestru di l'Ordine Rhodes. Oghje hè un museu è unu di i monumenti di l'architettura, chì era listatu in l'UNESCO. In ogni momentu, era quì chì i principali forzi di difisa fubbe concentratu.

U Templo di San Panteleimon in Rodi

U tempiu hè situatu in a parti cintrali di u paesi di Siana. Hè situatu nantu à a falda di u Monti Akramitis. A chiesa hè stata fatta da enormi blocchi, chì sò stati cunnessi cù stizzi di pianu. Circundenti sò in duie turri cun u clock. L'internu impresi cù u so splendore. À u grandu tettu abbattitu hè l'imaghjina di Cristu, i mure anu dicurutu cù u doru. Ci hè ancu una càtesta di u viscuvaru u l'iconostasi. In u tèmpiu ci sò particelli di e reliie di sancte di u curaturi Panteleimon.

Acròpuli Rhodes

In u Monte Monte Smith sò i ruins di l'antica Acropolis. Hè cè famoso, prima di tuttu, da e ruins di u tempiu di Apollu di Pythia in Rodi, u grandu stadiu Pythien è l'un anfiteatro marble mátu.

Ci era questu chì Ciceru hà studiatu in u tempu. Ancu l'antica bellezza antica hà sdivillata, a custruzzione di l'anfiteatru hà sempre u listessu. Stu locu hè pupulari à i turisti. Allora pudete spusà in l'atmosfera di l'antichità, fate una photo di a memoria vicinu à a tribuna.

Tempiu di Afrodite nantu à l'isula di Rodi

U tempiu hè in a parti storica di a cità. I so dimenisuni eranu picchi nichi. A struttura stessa hè un templeu cù una colonnade, orientata à l'oeste è u livante. Oghje, i ruins di un anticu edifici sò solu ricordi di l'antichi Rodi è i turisti si facenu cuntene à visità sti locali.

Farru di Rhodes

Una di e difesi di a cità hè u forte di San Nicola. Hè situatu à a fine di u grandellu, chì era custruitu in l'era di l'antichità. In prima, stu locu era chjamatu Mill Tower. Dopu l'assediu turcu, u forte era furtificatu cù un fossa è u muru, è avà hè un faro.

Per visità questa islu soru, bisognu di u passaportu è una visa Schengen .