Koktebel - attraversu turisticu

À punenti di Feodosiia (Crimea) hè un picculu villaggio cusitottu di Koktebel. In questa destinazione populari cun platti amplichi è neve, paisaghji sorprendentemente belli formanu u centru di u turismu aereoicu, aeronauticu. Inoltre, Koktebel hè un accuglienti di a cantina ricca in Ucrânia.

Passu storicu

Stu locu era abitata da l'antichità. I scientisti anu truvatu data di i tempi di i Tauriani è Cimmeriani. U genovese nantu à i so cartugressu marcate Koktebel com Poselim, questu "u paese vicinu à a sella". Tali landi fertili è beni situati ùn puderanu micca d'interessu à altri pòpuli, cusì i Scythians, Sarmatians, Goti, Greci, Khazars, Turchi anu ancu a memoria da quì. L'aggrottu di Koktebel sò chini di viaghjate, chì appartenenu à e diverse epopi.

U nomu mudernu di u fiumu, mentri era un picculu paese, era in u 13u seculu. Kok tepe Spruce, chì hè, u Tarraniu di i Picosi Blu, era abitata da Bulgariani à a fine di u XIX sèculu, è a storia muderna di u stabilimentu hè cunnessu cù u nome di l'artista, scrittori è poeta Maximilian Voloshin, chì era piace à gliding. Hè a Klementyev, a muntagna di Koktebel, chì fù a cradle di gliding Soviètica. Sanità di San Petersburgo, chì hà sceltu di sti loca, crede ch'è l'aura di Koktebel dà ridere di creazione.

Monumenti di a natura

Tutti quelli chì anu riposu in questu rinconi amicheghju di a Crimea, truvà ciò chì vede in Koktebel, perchè a natura stupente circunna da ogni uccisione. Chì sò l'unichi paisaghjoli di a Serra Negra - Kara-Dag! In a vicinanza di stu vulcano stinctu anticu, ci sò circa 10 mil spezii vegetali unipochi, centuie di spezie d'occhi, insetti è animali. I rocichi di Kara-Dag sò stati rimbursi fantasticali. A tutalità di queste meraviglie di a natura permessi di crià quì u più limpettu è inaccessibili in u riserva naturale di Crimea. A visita à a riserva solu ponu esse accumpagnata da una guida, cum'è l'entrata hè guardatu da persunale militari.

L'architettu naturale, chiamatu "Golden Gate", hè cunzidiratu unu di i simboli di a penisula di Crimea, è l'acque chì lavanu sò chjubiti in una legenda di u mondu di u Karadag.

Una baione tranquilla da a baia hè spartuta da u Capele Camaleonte, chì in Koktebel hè assai populari da a so capacità unica di cambià u culore. Dopu à l'epica di l'annu, illuminazione è u clima, u capiu chjucatu in i carte italiani di u 14u seculu pò esse negru, blu, tutti sfumezdi di verde è ancu russu.

Ci hè in Koktebel è Lisya Bay - un locu chì a civilizazione hà sappiutu. E nuvole, e grandi platti amiche, e mare fervidu ... Quì i nudisti prefettenu restu, hè per quessa chì a regula hè chì nimu, salvu u fotografu fotografu, vene à l'lens camera.

Intrattenimento è divertimentu

Resto in u paesi di Koktebel, visitate unu di i parchi d'acqua in Crimea , chì hè un grande comune d'acqua è spettaculu, situatu à 2.3 mila metri quadri. Ci hè à a vostra dispuszione trè pezzi bassa, setti pezzi cù 24 slides. Pudete un caldo in un restaurant o cafe. À a sera, i visitori sò entretenutu da i musichi, artisti è DJ.

Cù l'omosessamentu culturale, ùn ci hè micca prublemi. Visita in casa Koktebel Voloshin - un museu, una rica exposition di quale l'imprese accertanu cù a vita di una figura publica. A vedova di Voloshin conservò i so bagaglii persunali, è l'atmosfera di a casa.

In u viaghju, pudete andà à fàbrica di cuncei è vini vintage. Intantu aspittà quì per i 120 metri tunnels di cantine di vinu, a familiarità cù a storia di l'imprese, è cume cunfitti è vinte Koktebel.

Ritorna in Koktebel soleil chì vi scurdate sempre!