Attrazioni di Dnipropetrovsk

In u stessu centru di u Ucrania, longu i dui banchi di u Dnieper, a cità di Dnepropetrovsk si diffonde, chì amà i so allughjenu cù assai viaghji interessanti, cusì hè spessu difficultu di sceglienu per quì. Per aiutà i turisti pruggianu à visità i lochi più belli di l'Ucraina , ancu Dnepropetrovsk, in l'articulu avemu acquessu di i so turisori principale.

A voir à Dnepropetrovsk?

In a cità hè una gran numeore di boni relitti religiosos, di u quale u più famoso hè u Tempiu Bizantinu di l'Iconu Ibericu di a Mamma di Diu . In questu sò e reliie di parechji santos, è in u so patiu hè una sante sante cù una fontana chì s'assumiglia una croce è un grande sundial.

U fiancu communusimu cunnisciutu di Dnipropetrovsk hè a Chiesa di Bryansk (Nikolayevskaya) . Hè diseatu in u stilu di u neoclassicismu è hè riccu ghjuncellu cù bella decoru. Hè u òrganu chì hè catalogatu da UNESCO.

Unu di l'edificiu religiosi più belli in Dnipropetrovu hè a Cattedrale di Transfiguration . Stu palazzu hà un altu valuru architetturale è artisticu. Duranti l'era soviètica, u tempiu era salvatu da a distruzioni solu per l'obertura di un museu di ateeti.

Fate assai interessante per visità l' Île Monasteru , chì in u seculu XI era un monasteru bizantinu (per a strada, in u Ucrania oghje ghjornu sò 191 monasteri , 95 d'elli sò di donne è 96 omi). Hà custruitu ancu a St Nicholas Church - a chjesa più antica in Dnipropetrovu. Retarda i murals di u XX seculu primu. Vicinu hè un zoo, un aquarium è un locu di divertimentu.

A popular entre i turisti anu diventate ancu:

Musei di Dnepropetrovsk

L'amatori di a storia avarà u museu storicu , induve pudete vede u più grande diorama d 'Ucrania "A battaglia per u Dnieper" è l'ogghjorii stati trova in scavi. In più di questu, ci sò musei tematichi è notte di viaghjate cù a musica.

Hè ricurdatu ancu per visità a Casa Museo Yavornytsky , chì ripiglia l'internu di e camere di quellu tempu, è u Palazcu Potemkin, custruitu in u classicu, appartine à u fundatori di a cità - Prìncipi G. Potemkin-Tavrichesky.

A grande pupulazione in Dnipropetrovu hà diventatu u museu d'arte . Quì arti connotaturi truvà assai interessanti, cum'è in i so cullezzione ci sò 8,5 mila pittura, sculture, gràficu è oggetti di l'arti decorativu è aplicatu di i seculu XVI-XXI.

Posti interessanti in Dnepropetrovsk

"Menorah" hè u centru giudeu più grande di u mondu. In sò situatu: una sala di concerti "Sinai", un museu, l'ospiti è a risturazioni. In l'exposizioni exhibe in i so settori, l'instalazione multimedia, l'hologrammi, u video è di l'audio.

U terraplante di Dnipropetrovu ponu esse cun rettitulà boni posti interessanti è interessanti, perchè parechje monumenti, sculture anuele, cafés e ristoranti, una larga tenda di "famiglia" di 50 metri, u famusu "Ose Masaiu" è a fontana "Swan". Questu hè un postu favuritu pè i turisti.

Questu questu hè cunsideratu u più longu in Auropa. Serà interessante per fà una cammara per a sera à una barca nantu à u fiumu, durante u quale pudete paiate in tutti i famosi ponti di Dnipropetrovu.

Parco. Lazar Globa hè cunsideratu à u centru in a cità. Questu hè un impurtante in Dnipropetrovu, induve hè interessante per iri cù i zitelli, cumu ci sò assai attraziati quì: u centru di karting, u trenu di i zitelli è a stagione di cuncertu d'estivi, è un grande lagu in u cigni live.