U fiumu più longu in Auropa

U fiumu più grande in l'Europa hè a Volga, chì si trova in u paese più grande di u mondu - Russia. In più, a Volga hè sempri u fiumu più longu in u mondu chì scorri versu u reservoir internu.

A durata di u fiumu più longu in Auropa hè quantu à 3530 chilometri. Sicuru, à u fiumu più longu in u mondu, u Volga di u Nilu hè luntanu, perchè u Nilu hè di 6670 km. Ma per l'Europa è sta lonxitude hè un indicatore seriu.

Cumintanti u so Volga si prisumi à l'Upland di Valdai, è in u so travagliu crucianu u Upland Ruviale Centrale, da turnà à i pèndite di l'Urali è vai versu u Mari Caspiu .

Curiosamente, u principiu di u so Volga si mette à una altitudine di 228 metri sopra u nivellu di u mari, è finisci à 28 metri sottu à u nivellu di u mari. U fiumu hè divisu in u 3 parte: suprana, media è più bassa. In u bacinu di u fiumu sò più di 150 mila fiuma, è occupanu circa 8% di u territoriu di Russia.

U utilizazione di u fiumu più longu europeu

Dopu à l'Antichità, Volga hè stata utilizata da e persone cum'è una strada di trasportu è cummerciale. U fiumu era rafted da u boscu - era u so destinazione principale. Oghje, l'impurtanza di u fiumu hè assai più grande: hè cunnisciutu da i canali artificiali à i mari bianchi è marittichi bassa, è a cascata di i centri energie nantu à u Volga hè u pruduttore di una quarta di l'energia di l'acqua in Russia, hè u seconda stazione più grande di u centru di l'energia hidraulica.

Finu à a fine di u seculu passatu, a regione Volga era u capu in l'estrazzioni di l'oliu è altri minerali. Hè abitata ancu assai di e più impurtanti industrii metallurgichi, chì, com'è cunnisciutu, necessanu una quantità colossale di u mari in u prucessu. attività di vita.

U fiumu più deepwater in Europa

E supra stu paràmetru, Russia era davanti. U titulu di u fiumu europeu più ricunnisciutu meriteghja per u fiumu Neva, chì durante l'annu cuntene à 80 metri cúbichi di acqua chì, cù a so longu, hè un indicatore elevatu.

U Neva cumincià à u Lughu Ladoga, da u modu, u lavu più grande di l'Europa, è si sparghje in u Golfu di Finlandia in u Balticu. A durata di u fiumu hè chjuca - 74 chilometri, a profonda massima - 24 metri. Ma a larghezza massima à u fiumu hè impressiunale - 1250 metri.

U fiumu hè moltu pocu cumuni: a so larghezza per un kilometru pò varià di 10 volte, hà costi rochiti chì passanu in u profettu, perchè micca chì e nave ùn pesteru micca i bancari, u Neva hè inundatu micca in primavera, ma in u vaghjimu, è u delta à 7 volta più largu ca u cannelellu, per quale un furmulinu gigante hè furmatu vicinu à u mare.

Sopra u Neva sò 342 ponti custruiuti, famigliali famiglii cum'è a cattedrale di Issakievsky, u primu museu di a Russia Kunstkamera, a prima università, a mezchevi più grande di l'Europa è u monestru buddizioru più sittintuali sò custruiuti nantu à i so banca.

U fiumu più longu in l'Europa Occidentale

Se ùn cunnosci micca u quellu u fiumu più grande in l'Europa uccidintali, hè ora di scopre - questu hè u fiumu Danubio. A so longa hè 2860 m. Cumince u so fiume in Germania, ma si scorri versu u mari Neru, chì cuntene per u territoriu di deci Paesi europei.

Chì ghjè interessante di questu fiumu hè a diversità di i paisaghjoli in tuttu u bacinu di l'acqua. In u corsu di u so corrente, ponu truvà glaciers, alta muntosi, cateni muntosi, altupiani karst, pianeti è pianeti boschi.

L'acque di u Danubiu anu un tinte untuvatu in giallu calcari, chì face u fiumu u fiumu più prufani in Europa. U culore hè spiegatu da a presenza di particuli sospettati di cimi chì cedeu in u fiumu da e superfici custiera.

U Danubiu hè u sicondu fiumu più grande dopu à a Volga, chì viaghja in Europa. Ma hè in Europa Occidentale chì hè più longu è più prufunnu. Dopu ci sò i fiumi Rhine (1320 km) è Vistula (1047 km).