Sarri naturali è ricchezza di Karelia

In questa età di l'urbanizazione rampante, i ringii di u globu anu avè acquistatu in l'impurtanza, anche tutti quelli cunservani a so frescura di pristine è a bellezza. Unu di sti locali hè in Russia, è u nome di Karelia . I travaglii naturali è ricche di a Republica di Karelia seranu dedicate à u nostru viaghju virtutu di l'oghje.

Caratteristiche di a natura di Karelia

Ciò chì hè cusì speziale nantu à a natura di Karelia chì a ghjente venga à u restu ùn solu di tutta a Russia, ma di tuttu u spazi post-sovieticu? Karelia - u ventu sittintriunali, a taiga. Tutti quelli chì anu da quì nantu à a vacanze, ùn saria micca pussutu risistiri a tentazione di vultà à Karelia, almenu una volta in a so vita. È ùn hè micca maravigghatu, perchè in una spaziu pocu picca si trovani un locu è densi boscesti forti di boli è pianti salvatichi, e laghi cristalli, è spirammi, cuparti di musculi fantastichi è liques. Hè quì, in Karelia, un vitturinu di a cità avarà a pussibilità unica di vedà a so maiurezza di a natura in tutta a so gloria. È ùn importa micca à quale tempu di l'annu decide un'attra à Karelia - duie in l'invernu è in l'estiu, truvà più di stampà e vostre invitati.

  1. Lahdenpohsky distrittu di Karelia, chì si trova solu 150 km di San Petruburgu è menu di 50 km da Finlàndia, senza esagguerazioni, pò esse chjamata una porta, duoppu a quale tutti i ricchezzi di sta terra unica sò oculati. Comparatu cù u restu di Karelia, u clima in u distrittu Lahdenpohsky hè u mildest, cù a ghiacciata moderata in l'invernu è assai fresca in l'estiu. Dopu à a mità di maghju, i visitori di sta parte di Karelia aspetta un nuttare di notte blanche. Ma l'attrazione naturali più impurtante di a Lahdenpohja distrittu di Karelia era è hè u Lavu Ladoga, chì hè u più grande di l'Europa. Hè u Locu Ladoga chì hè abbandunatu di i più rarissimi rapprisintanti di a flora è fauna lucali, assai di i quali anu truvatu u so postu nantu à e pagine di u Libru Rossu. A costa di u Lavu Ladoga hè assai pittoresca - isulani sfarenti, caleciuti è stritte, formazioni rocca, riflettori è capi sò tricati à un bizzillu straneru.
  2. Prufittate di tutte e ricchezze di urale minerale in Karelia in u so distrittu Medvezhiegorsk, induve più di quaranta manighjà curative surtenu da l'intestione di a terra. Trè da elli - Chjave di Tsaritsyn, Salt pit è Tre Ivans - perchè i propietari curati unichi hà acquistatu in a ghjente a gloria di i santi. Inoltre, i clientni di sta parte di Karelia aspetta una reunione cù u pintore Onega Lake , pini di pappà nantu à i banche sò più ricchi di biscotti salvatichi è mushrooms. E camini foresta saranu interessanti di cumbattà cù l'indagine di e stile architetturale è storicu di Karelia, dopu à tuttu questu in questa alivi sò stati cuncentra a maiò parte di tuttu.
  3. In u core di a repubblica, in u distrettu di Kondopoga hè a prima reserva di riserva di Karelia - "Kivach". Hè furmatu in 30 anni di l'ùltimu seculu è accoddi in u so territoriu pocu à pocu pressu a furmazione tutta di u sguardu caratticu di Karelia. A Flora "Kivach" hè rappresentata da più di 600 spezie di varietà pianti è a fauna conta di più di 300 spezie. Ci hè nantu à u territoriu di "Kivach" è i so recursos di l'acqua - u fiumu Suna, chì cuntenenu più di cinquanta cascate è rapide.
  4. In u nordu di a Repubblica di Karelia hè u Parcu Naziunale "Paanajarvi", chì hè apparevutu à a fine di u XXu seculu. In u so territoriu pudete vedà tutta a ricchezza di a natura salvatica di Karelia, accuminciata da i pini di pini d'anni è finisci cù u lavu di u stessu nome. U Paanjarvi, anchi si teni un spaziu pocu, hè di prufundità propria. In i so acqui, spezii rari di pisci vivenu, è longu i spondi, a maiò parte di i rapprisentanti di a fauna taiga - l'ouli, raposi, alce, i jungle, camminava tranquillamenti. In più di u lavu, in u Paanjärvi Park pudete vedà bassi montanhas, rivi è cascate.